کد خبر: ۱۵۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰

۱۲ کارگاه اشتغالزایی در شیراز راه اندازی شد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۲ کارگاه اشتغالزایی با همکاری مطلوب بسیج سازندگی این ناحیه ایجاد و شماری از افراد در آن مشغول به کار شده‌اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سرهنگ عباس بنایی‌خیرآبادی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) در مراسم معارفه جانشین و هفت فرمانده حوزه‌های بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون حدود ۹ هزار بسته معیشتی با همکاری سپاه فجر تهیه و بین نیازمندان در شمال غرب شیراز توزیع شده است.

وی گفت: این اقدامات با تشکیل قرارگاه سازندگی سرعت گرفته و تقویت شده است، همچنین طی ۲ سال گذشته ۱۲ کارگاه اشتغالزایی با همکاری مطلوب بسیج سازندگی این ناحیه ایجاد و شماری از افراد در آن مشغول به کار شده‌اند.

بنایی‌خیرآبادی گفت: بسیج تک ماموریتی نیست و بنا به شرایط، مسایل و مناسبت ها در جامعه برنامه و حضور دارد و در همین برنامه چهارشنبه آخر سال بسیجیان برای تامین امنیت حضورفعال داشتند که خدای نکرده شادی به کام مردم تلخ نشود.

در این مراسم و با حکم فرمانده سپاه فجر، سرگرد پاسدار فرزاد محمدی به عنوان جانشین فرماندهی و با حفظ سمت به عنوان مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز معرفی شد.


انتهای پیام/ ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اشتغالزایی
نظرات بینندگان