کد خبر: ۱۵۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۵ تير ۱۴۰۱
مدیرکل بحران استانداری فارس در گفتگو باشیرازه:

خسارتهای طوفان در جنوب فارس ظرف ۷۲ ساعت احصا خواهد شد

عبداللهی، با بیان اینکه بارندگی امروز نیز ادامه خواهد یافت، گفت: خسارتها در حال برآورد هستند و طی ۷۲ ساعت مشخص خواهد شد و بعد از ارزیابی به مرکز اعلام می‌شود
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، خلیل عبداللهی، مدیرکل بحران استانداری فارس در گفتگو با شیرازه در خصوص وقوع حوادث طبیعی رخ داده در جنوب استان گفت: در مناطق جنوبی استان، شهرستان‌های لارستان، گراش، داراب و زرین دشت روز گذشته بارندگی، طوفان و باد شدید و در برخی مناطق هم جاری شدن سیل را داشتیم.

وی در مورد خسارات وارد شده گفت: خسارت‌های وارد شده شامل تخریب چند دیوار که اکثرا دیوارهای در حال ساخت بودند، سقوط پایه و ترانس برق، تخریب دامداری در زرین دشت می‌باشد.

عبداللهی با بیان اینکه در حال عزیمت به این مناطق و بازدید میدانی هستم؛ گفت: کارشناسان ارزیاب روز گذشته اعزام شده و کارخود را آغاز کردند.
وی افزود: خسارتها در حال برآورد هستند و طی 72 ساعت مشخص خواهد شد و بعد از ارزیابی به مرکز اعلام می‌شود.

 تداوم بارندگی شدید در جنوب فارس

مدیرکل بحران استانداری فارس وضعیت اکنون در همه شهرستان ها پایدار و عادی است.

وی اضافه کرد: در مورد احتمال سیل و باد شدید پیش از این هشدار داده شده بود و امروز هم بارندگی خواهیم داشت.

گفتنی است مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس روز یک‌شنبه گفته بود: با توجه به ورود سامانه بارشی فصلی به این استان، در مناطق جنوب و جنوب شرق شاهد بارش‌ رگباری باران و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

وی اعلام کرده بود: به منظور ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی، به فرمانداران شهرستان‌های مذکور و همچنین دستگاه‌های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و همچنین شهرداری شهرهای مذکور و شهرداری شیراز آماده باش داده شده است.

عبدالهی به دامداران و عشایر نیز هشدار داده بود از چرای دام در ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای خبر/ح


برچسب ها: طوفان ، فارس ، بحران
نظرات بینندگان