کد خبر: ۱۵۵۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۶ تير ۱۴۰۱
رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز خبر داد:

مهار آتش سوزی در مجمتع تجاری نگین شیراز

اقدام به موقع آتش‌نشانان، مانع خسارت سنگین در مجمتع تجاری نگین شیراز شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه ،محمد هادی قانع رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ساعت ۸ و ۳۳ دقیقه امروز ۲۶ تیر ماه آتش سوزی در طبقه منفی یک مجتمع تجاری نگین در کوی وحدت( بولوار پرستار)، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان از چهار ایستگاه آتش‌نشانی ۲۰، ۵، ۱۴ و ۴ به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور سه دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: به دلیل بلندمرتبه بودن محل حادثه، در صورت حضور دیر موقع آتش نشانان، احتمال وقوع حادثه گسترده وجود داشت.

قانع  ادامه داد: با توجه به انتشار گسترده دود در فضای مجتمع، آتش نشانان بلافاصله پس از حضور به چند گروه تقسیم شدند و ضمن خارج کردن کارکنان از محل، عملیات جست و جوی منبع انتشار دود و آتش آغاز و مشخص شد این آتش سوزی از قسمت تاسیسات در طبقه منفی یک رخ داده است.

 رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: این آتش، منجر به متصاعد شدن دود در طبقات شده بود که با مدیریت دقیق تیم اطفایی کنترل و کاملا اطفا شد.

وی افزود: خوشبختانه به دلیل رخ داد این حادثه در زمان تعطیلی مجتمع مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان پس از اطفای آتش، وارد مرحله ایمن سازی و لکه گیری شدند.
در حال حاضر خطر کاملا رفع شده است و ۳۰ آتش نشان از چهار ایستگاه عملیاتی در حال تخلیه دود و برقراری ایمنی کامل محل هستند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان