کد خبر: ۱۵۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۱

منافقین در کمینگاه مرصاد به دام صیاد افتادند

اطاعت از ولایت فقیه، اتحاد نیروهای نظامی، تصمیمات مدبرانه شهید صیاد شیرازی به عنوان مغز متفکر عملیات و حمایت و بصیرت مردم از جمله عوامل زمین گیرشدن منافقین در تنگه مرصاد بود.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، پنجم مرداد ۱۳۶۷ روزی ماندگار در تاریخ ایران شد و در این روز وعده الهی در خصوص نابودی منافقین و نصرت الهی محقق شد.

منافقین به عنوان خبیث ترین گروه تروریستی جهان به دنبال این بودند که در مدت ۳۳ ساعت نظام جمهوری اسلامی را ساقط و از مهران به تهران برسند. 

این گروه تروریستی با سرکردگی مسعود رجوی و با  برنامه ریزی و هماهنگی کامل رژیم بعث عراق و کمک تجهیزاتی و پشتیبانی همه جانبه و طراحی عملیات فریب از سوی رژیم بعث این عملیات را انجام داد. 

 در سوم مرداد ماه سال ۱۳۶۷، همزمان با آغاز حمله نیروهای عراق به بخشی از خاک ایران در مناطق جنوب در حالی که بیشترین نگاه ها و تدارکات و پشتیبانی به آن خطه معطوف می شود، نیروهای سازمان یافته منافقین براساس برنامه ریزی انجام شده با بهره گیری از ۲۵ تیپ در مجموع بین چهار تا پنج هزار نفر و طی پنج مرحله، از شهرهای قصر شیرین، سرپل ذهاب، کردند غرب، اسلام آباد، کرمانشاه، همدان و قزوین عبور  کردند و میخواستند به زعم خود ۳۳ ساعته خود را به تهران رسانده و ضمن اعلام سقوط جمهوری اسلامی، جشن پیروزی را در تهران برپا کنند.

منافقین نام این عملیات را فروغ جاویدان گذاشتند اما فروغ جاویدان که به دروغ جاویدان شهره شد با پشتیبانی هوایی جنگنده های رژیم بعث صدام و همراهی ادوات مختلف از جمله ۱۲۰ دستگاه تانک، ۴۰۰ دستگاه نفربر، ۹۰ قبضه خمپاره انداز ۸۰ میلیمتری، ۳۰ قبضه توپ ۱۲۲ میلیمتری، ۱۵۰ قبضه خمپاره ۴۰۰ میلیمتری، یک هزار قبضه تیربار کلاشینکف ، ۳۰ قبضه توپ ۱۰۶ میلیمتری و یک هزار دستگاه کامیون و صدها قلم تجهیزات دیگر اهدایی رژیم وقت عراق و برخی کشورهای اروپایی و آمریکا پشتیبانی می شد در عملیات در سوم مرداد ماه ۶۷ از دشت های سرپل ذهاب آغاز و با حمایت همه جانبه هوایی جنگنده های عراقی ها و پشتیبانی آتش توپخانه عراق، منافقین به شهرهای سرپل ذهاب، کرند غرب و اسلام آباد غرب وارد شده و حرکت خود را به سمت شهر کرمانشاه(باختران) آغاز کردند.

منافقین جنایات وحشیانه ای را در طول مسیر علیه مردم انجام دادند که از این جنایات می توان به  کشتار سفاکانه مردم توسط وطن فروشان منافق در بیمارستان اسلام آباد غرب اشاره کرد. منافقین در این بیمارستان، تمام زخمی ها و بیماران بی دفاع را که عموما" مردم عادی و زنان و کودکان بودند به رگبار بسته و احدی را زنده نگذاشتند.
 
 در ۳۵ کیلومتری کرمانشاه  تنگه ای به نام چهارزبر وجود داشت که بعد ها به تنگه مرصاد معروف شد و این مکان، محل رویارویی رزمندگان اسلام، مردم و بسیجیان و فرزندان خمینی کبیر(ره)، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و هوانیروز پیروز با مزدوران منافق بود.

 در این عملیات به منافقین تا نزدیک تنگه چهار زبر اجازه پیشروی داده شد و سپس در تاکتیک کاملا مشخص و پیش بینی شده، به طور همزمان در صبحگاه پنجم مرداد ماه از هوا و زمین آتش بر سر منافقین فرود آمده و طی دو روز درگیری رو در رو هیمنه پوشالی نفاق درهم شکسته شد. 

با الطاف خداوند و در پرتو کمینگاه الهی، عملیات ظفرمند و غرور آفرین مرصاد، نهایی ترین و مهلک ترین ضربه را بر پیکره نفاق وارد و هفتم مرداد ماه با طلوع آفتاب، اثری از منافقین وطن فروش باقی نماند و باقیمانده یاران خائن مسعود و مریم رجوی با تحمل شکست سنگین و متلاشی شدن تمام تجهیزات و ادوات جنگی و تحمل ۴۸۰۰ کشته و زخمی به عراق و کمپ موسوم به اشرف گریختند.

موفقیت رزمندگان اسلام در حالی که ایران قطعنامه را پذیرفته بود، توان هرگونه باج خواهی و زیاده خواهی را از صدام گرفت و او را مجبور کرد در ۱۵مردادماه آتش بس را پذیرفته و از موضع ضعف و ناچاری بر سر میز مذاکره با ایران بنشیند.

مرصاد نقطه طلایی پیروزی لشگر اسلام بر کفر و نفاق بود که با وحدت، همدلی، هم افزایی و اطاعت همه نیروها تحت نظر و فرماندهی ولایت امر صورت گرفت و گروهک تروریستی منافقین با اضمحلال کامل، دیگر نتوانست شکست خود را جبران و مسیر حوادث تروریستی کور، جاسوسی، وطن فروشی و ارتکاب جنایات ضدبشری را در عراق و ایران دنبال کرد و ماهیت چهره کریه خود را تاجایی آشکار ساخت که هم پیمانان و حامیانش را تا سالهای سال از دست داد.

گرچه دست منافقین جلاد به خون حداقل ۱۷ هزار نفر از ملت ایران آلوده است و از عراق و همه جا رانده شده اما اکنون تفاله های پیر و سفاک آن در جنگ ترکیبی و روانی علیه ملت ایران به عملیات رسانه ای، روانی و مجازی رو آورده و در کنار جاسوسی، وطن فروشی، خیانت به ایران و فروش اطلاعات کذب و دروغ به آمریکا، صهیونیزم و برخی کشورهای اروپایی در آلبانی، فرانسه و آمریکا به پرونده سازی، دروغ سازی، نفرت پراکنی و تولید انبوه اخبار و مطالب فیک مشغول شده اند.

درحالی که بیش از ده سال است خبر و تصویری از سرکرده سفاک آن مسعود منتشر نشده، مریم قجر عضدانلو با ادعای عجیب و غریب موفق شده همه رقبا و مخالفانش در شورای رهبری این گروهک را به قتل رسانده و از میدان به در کند و با برگزاری میتینگ های پولی که مخاطبان اجاره ای را از کشورهای مختلف با بهانه های مختلف از جمله سفر، هتل و اسکان رایگان و کمک هزینه دلاری سفر، برای تطهیر خود و معدود مزدوران وطن فروش خود تلاش می کند.

به اذعان بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه ای جهان از جمله آمریکایی ها این گروهک با کمترین رقیب وطن فروش ترین گروهک در دنیاست که به هیچ قاعده و قانون و عرف جاسوسی و خیانت و وطن فروشی هم پایبند نیست و تقریبا همه اپوزیسیون ایران اعم از سلطنت طلبان، جدایی طلبان، ضد انقلاب ها و حتی گروهک های فراری خارج از ایران از بیم بدنامی صف خود را از منافقین جدا و از حضور در کنار آنان و همسویی حداقلی با آنان نیز امتناع می کنند.

ماجرای شهید فرانسوی عملیات مرصاد 

ژروم ایمانوئل کورسل در فرانسه به دنیا آمد، پدرش مسلمان و مادرش مسیحی بود و بعد از جدایی پدر و مادرش، در کنار مادرش ماند. 

ژروم در دانشگاه با دانشجویان ایرانی دانشگاه خود ارتباط گرفته و با اسلام و انقلاب اسلامی آشنا شد و در سفر به تونس و ارتباط با پدرش، به اسلام مشتاق شد و به تعبیر خودش با دعای کمیل مسلمان شد و راهش را پیدا کرد. 

این شهید بزرگوار که بعدها به نام کمال کورسل شناخته شد، از همان پاریس به خباثت منافقین پی برده و از همان جا مبارزه با این گروه جلاد را شروع کرد و بعدها به ایران سفر کرده و در تنگه مرصاد در مبارزه با منافقین، به مقام شهادت نائل آمد. 
 
روایت یک رزمنده بسیجی

حسین دهنوی رزمنده بسیجی در خصوص عملیات مرصاد اینگونه روایت می کند: "منافقین مانند رعدوبرق به شهر حمله کردند. بعدازاین که درگیر جنگ شهری شدیم، می‌دیدم که مردم، کوچه به کوچه از دست منافقین فرار می‌کردند و این گروهک هم مردم را به رگبار می‌بستند؛ تعداد زیادی از مردم در این منطقه شهید و مجروح شدند. دراین‌بین ما درگیر بودیم و حتی فرصت نداشتیم که پیکرهای شهیدان و مجروحان را جمع کنیم و کار رزمی خودمان را ادامه دادیم. ما می‌دیدیم که منافقین برخی از مردم را روی زمین خوابانده بودند و تیرخلاص به آن‌ها می‌زدند." 

کینه منافقین از عملیات مرصاد باعث ترور شهید صیاد بود

مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید صیاد شیرازی در گفتگو با یکی از رسانه ها بیان کرد: اینکه برخی از دوستان می‌فرمایند ترور شهید صیاد ارتباطی با عملیات مرصاد ندارد واقعاً منطقی نیست چراکه بعد از ترور ایشان، منافقین خودشان هم اعلام کردند که ما کسی را ترور کردیم که نقش اساسی در عملیات مرصاد داشته است.

اطاعت از ولایت فقیه، اتحاد نیروهای نظامی، تصمیمات مدبرانه شهید صیاد شیرازی به عنوان مغز متفکر عملیات و حمایت مردم از نظام و بصیرت ایشان در عدم همراهی با منافقین کوردل، تنگه مرصاد را محل نابودی منافقین کرد. 

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان