کد خبر: ۱۵۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جوب کشور خبر داد:

راه اندازی تالار اطلاع رسانی سازمان اسناد وکتابخانه ملی منطقه جنوب کشور

جعفرپور گفت:تالار اطلاع رسانی یاد شده روزانه از ساعت ۸ الی۱۳ آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی می باشد و کارشناسان مستقر در این تالار نیز عنداللزوم آماده مساعدت و راهنمایی مراجعین محترم می باشند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مهدی جعفرپور،  مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جوب کشور اعلام کرد:تالار اطلاع رسانی مدیریت اسناد وکتابخانه منطقه جنوب کشور در راستای اهداف سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و به منظور تسهیل جستجو و کمک به امر پژوهش در سه بخش: تالار رقومی، پایگاه های اطلاعاتی و مقالات علمی، و خدمات آرشیوی راه اندازی شد. 

وی افزود:پژوهشگران و علاقمندان می توانند در این تالار از  منابع موجود در کتابخانه رقومی (دیجیتال)  سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران شامل: نسخه های خطی، کتب چاپی سنگی، کتب چاپی نفیس، پایان نامه ها و منابع دیگر؛ در قسمت پایگاهها اطلاعاتی و مقالات از  پایگاههای اشتراکی نظیرنورمگز، مگ ایران  و شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و بسیاری پایگاههای اطلاعاتی و درگاه های جستجوی مقالات علمی و پژوهشی استفاده  نمایند.

جعفر پور در ادامه بیان کرد: در بخش خدمات آرشیوی نیز راهنمايي و دستیابی پژوهشگران در زمينه بازيابي اطلاعات از طريق سايت سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و ارائه نسخه دیجیتال اسناد براساس آئين نامه نحوه دسترسي به آرشيو ملي و دستورالعمل هاي جاری انجام می پذیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور در پایان یادآور شد:تالار اطلاع رسانی یاد شده روزانه از ساعت 8 الی 13 آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی می باشد و کارشناسان مستقر در این تالار نیز عنداللزوم آماده مساعدت و راهنمایی مراجعین محترم می باشند.


انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان