کد خبر: ۱۵۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
استاندار فارس:

مدیریت استان به دنبال فرریختن دیوارهای بی اعتمادی به جوانان است

ایمانیه بیان کرد: مدیریت استان این آمادگی را دارد که فروریختن دیوارهای بین جوانان پر تحرک و افراد دیگر را که از چند ماه قبل شروع شده با سرعت بیشتری ادامه داده و دیوارهای بی اعتمادی، دیوار جدایی بین جوان انقلابی پرشور مسلمان و مدیریت استان را فرو ریزد
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس صبح امروز پنج شنبه در مراسم افتتاحیه طرح حامیم در این استان، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک دانشگاه دانشجو محور است اما دانشجو سالار نیست.

وی تصریح کرد: نگاه رهبر به جوانان، یک نگاه وسیع، سخاوتمندانه و عمیق است و با دقت در جلساتی که معظم له خاصه در دوران قبل از کرونا و ماه رمضان، با دانشجویان داشتند، در می یابیم که نوع نگاه و وقت گذاری مقام معظم رهبری خاص است.

استاندار فارس اظهار کرد: استان فارس می تواند در مردمی سازی دولت و راه اندازی حلقه های میانی پیشتاز بوده و الگویی برای سایر استان ها باشد.

ایمانیه بیان کرد: مفهوم بلند استفاده از انرژی و آرمان خواهی دانشجویان و جوانان را در کنار تجربه های افراد پیشکسوت، با تجربه و با صلابت به کار خواهیم بست تا بتوانیم حرکت های جهادی را در کشور و استان راه اندازی کنیم.

وی افزود: با استفاده از فکرهای جوان، با انگیزه و افکاری که آلوده چرب و شیرین دنیا نشده اند، کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.
استاندار در خصوص تفاوت دانشجوی جوان ایران اسلامی با دانشجوی غربی و شرقی گفت: جوان مسلمان ایرانی ضمن آرمانخواهی، انگیزه متعالی داشتن، پر تحرکی و پر از شور بودن، در عین حال اخلاق، ادب، انصاف را خصوصا نسبت به پیشکسوتان و افراد با تجربه رعایت می کند. 

ایمانیه با اشاره به نگاه ویژه بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، حضور حداکثری جوانان در میدان و آماده شدن آنها برای مدیریت جامعه ایرانی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ایجاد امید و حفظ آن و مبارزه با ناامیدی و دل افسردگی، طبق بیانیه گام دوم انقلاب از عهده جوانان بر می آید.

استاندار فارس اظهار کرد: مدیریت استان این آمادگی را دارد که فروریختن دیوارهای بین جوانان پر تحرک و افراد دیگر را که از چند ماه قبل شروع شده با سرعت بیشتری ادامه داده و دیوارهای بی اعتمادی، دیوار جدایی بین جوان انقلابی پرشور مسلمان و مدیریت استان را فرو ریزد و ایین امر به یک مدیریت جهادی در سطح استان منجر شود.

وی با بیان اینکه با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فاصله داریم، اذعان کرد: در استان فارس تعدادی از این جوانان در رده نخست مدیریتی استان و تعدادی در رده دوم قرار گرفته اند و مدیران استان امروز می دانند که باید در کنار خود جوانان را بیاورند و آنها را تربیت و آماده کنند.

ایمانیه اظهار کرد: افتخار همه ی ما باید این باشد که نسل جوان بیاید و کار را بر عهده بگیرد و بهتر از ما کار را پیش ببرد. 

انتهای پیام/ر

نظرات بینندگان