کد خبر: ۱۵۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
رئیس مجمع نمایندگان فارس:

دستگاه قضا برخورد قاطعی با هنجارشکنان داشته باشند

علیزاده ضمن محکوم کردن هتک حرمت خانواده شهید خادم صادق در شیراز، خواستار برخورد قاطع نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی با هتاکان این قضیه شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محسن علیزاده، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس شامگاه دوشنبه، ۷ شهریورماه ضمن ابراز تاسف شدید از هتک حرمت ایجاد شده به خانواده شهید خادم صادق گفت: نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی در برخورد با چنین هنجارشکنانی باید برخورد قاطع و سریعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه آرامش امروز جامعه مرهون شهدای عزیزی است که جان خود را در راه دفاع از ناموس و تمامیت ارضی این کشور، فدا کردند، افزود: چنین رفتارهایی نه تنها از ارزش و جایگاه خانواده شهدای عزیز ایران اسلامی نمی‌کاهد، بلکه با واکنش‌هایی که مردم عزیز کشورمان در این روزها نشان دادند، خود به خوبی گویای تکریم و جایگاه والا و ارزشمند خانواده شهدا، در میان مردم کشور عزیزمان است.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، خانواده شهدا را بهترین الگو و اسوه صبر و گذشت و خدمت بی منت عنوان کرد و افزود: رسم مروت و قدرشناسی این است که حرمت ناموس شهید عزیزی که به خاطر نوامیس همین مردم، جان عزیز خود را تقدیم کرده است، حفظ شود.

علیزاده ادامه داد: این وظیفه‎ای است که هم باید برای آن فرهنگ‌سازی بیشتری از طرف مسئولان مربوطه صورت گیرد و هم مدیران اجرایی در کشور و استان فارس برای تقویت این فرهنگ، تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

وی مجدد تأکید کرد: از نهادهای امنیتی و انتظامی به عنوان خادم مردم، انتظار داریم هر چه سریع‌تر به این قضیه رسیدگی و نتیجه اقدام‌های صورت گرفته را به مردم گزارش دهند.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان