کد خبر: ۱۵۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۱

رکورد ۸ نسل معلم زنده در دنیا/ گردهمایی هشت بهشت معلمان در صفاشهر+فیلم

با اهدای نقاشی چهره و لوح تقدیر از معلمان شرکت کننده در همایش هشت بهشت صفاشهر تجلیل به عمل آمد.
به گزارش سرویس اجتماعی شهرستان های شیرازه، در دبیرستان امام حسین (ع) صفاشهر بعد از ۳۵ سال دوباره دانش آموزان دور هم جمع شده و در صف صبحگاه شرکت کرده و دعا کردند و همانند گذشته به خط شده و در کلاس درس حاضر شدند. 

یکی از دانش آموزان دیروز در این دورهمی ابراز کرد: امروز برای من تولدی دوباره است. 

یکی از معلم ها تصریح کرد: اکثر دانش آموزانم که گرد هم جمع شده اند به عنوان معلم، پزشک،  مهندس و استاد دانشگاه مشغول فعالیت هستند. 

یکی از معلم ها ابراز کرد: چهره و ظاهر دانش آموزان پس از ۳۵ سال تغییر کرده و برخی موهایشان ریزش داشته و برخی عینک استفاده می کنند. 

به گزارش شیرازه در این دورهمی برخی هم که در گذشته در کلاس شیطنت هایی می کردند همچنان اهل شیطنت بودند. 

یکی از دانش آموزان هم اشک از چشمانش جاری شده بود و وقتی علت را جویا شدند به قاب عکسی که روی صندلی کناری اش گذاشته شده بود اشاره کرد و گفت خدا رحمتش کند. 

سعید مهدی پور مدیر فعلی آموزش پرورش شهرستان خرم بید هم از این حرکت ابراز مسرت کرده و گفت: خوشحال هستم از اینکه فرهنگ و ادب همچنان بین اهالی و فرهنگ دوستان جایگاه دارد. 

وی افزود: روز خوبی برای من بود و تجربه کسب کرده و انرژی مثبت برای ادامه کار گرفتم. 

به گزارش شیرازه، در مرحله دوم این گردهمایی،  خانم معلمی ۷ نسل بعد از خودش را در شغل معلمی دید و این نسل به ۸ نفر رسید و اسم همایش و دورهمی را به همین علت هشت بهشت گذاشتند.
 
ایران فرهنگیان از بانوی معلم از اهالی شهرستان آباده بود که در این همایش نتوانست شرکت کند اما به صورت تصویری ارتباط با معلم برقرار شد

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

ایران فرهنگیان ابراز کرد:  از اینکه ۸ نسل معلم را مشاهده می کنم احساس خوبی دارم و اميدوارم سالم و تندرست باشند. 

آقای رجایی شاگرد ۸۸ ساله ی خانم معلم به عنوان نسل اول و علیرضا خداوردی شاگرد ۲۰ ساله ی خانم معلم به عنوان نسل هشتم در این همایش حضور داشتند.

یکی از شاگردان مدرسه، در حال حاضر فوق پروفسوری دارد و در خارج از کشور ریاضی تدریس می کند. 

این گردهمایی و همایش هشت بهشت با تلاش یکی از معلم به نام آقای خداوردی محقق شد و وی عنوان کرد:  من عاشق اجرای چنین کارهایی هستم  و وقتی کاری به این خوبی انجام می شود حداقل یکسال شاد هستم. 

در پایان با اهدای نقاشی چهره و لوح تقدیر از معلمان شرکت کننده در این همایش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ر
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، صفاشهر
نظرات بینندگان