کد خبر: ۱۵۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۱
استاندار فارس :

دفاع مقدس، سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان است

ایمانیه در پیامی که روز پنجشنبه 31 شهریور ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد، گفت : دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه‌ تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز پنجشنبه 31 شهریور ماه در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

در این پیام آمده است : هفته دفاع مقدس برای مردم ایران همواره یادآور رشادت ها و فداکاری‌های فرزندان جان بر کف کشور دلاور آفرین ایران است.

در ادامه این پیام آمده: دوران دفاع مقدس، برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه‌ تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان یاد خواهد شد و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را برای نسل‌های بعد به یادگار خواهد گذاشت.

استاندار فارس در ادامه این پیام، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم فهیم و ولایتمدار استان فارس تبریک و تهنیت گفت و اظهار امیدواری کرد با تأسی به دلاور مردان دوران دفاع مقدس همگی در پیشبرد اهداف انقلاب نقشی سازنده ایفا کنیم.


انتهای پیام/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان