کد خبر: ۱۵۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۱
رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز در گفتگو با شیرازه؛

رمز موفقیت ملت ما حفظ وحدت است

خواست خدایی گفت: دشمن، رمز موفقیت ما را که همان وحدت است شناخته و تلاش می کند از همین مسیر به جامعه ی ما ضربه بزند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، افسانه خواست خدایی عضو شورای اسلامی و رییس کمیته بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه راهپیمایی بانوان فاطمی در گفتگو با خبرنگار این رسانه در خصوص رمز موفقیت ملت ایران گفت: امروز شاهد حضور پرشور بانوان از تمام اقشار و با تمام دیدگاه ها هستیم و قطعا این حضور پررنگ، اثبات می کند که رمز پیروزی و موفقیت ملت ما در عرصه های مختلف همین وحدتی است که در طول این 44 سال آن را حفظ کرده اند.

وی به مقایسه نقش زنان در دوران قبل از انقلاب و پس از انقلاب پرداخت و افزود: بانوان ما پس از انقلاب اسلامی در تمام عرصه ها رشد و تعالی داشته اند و این در حالی است که این رشد و پیشرفت در قبل از انقلاب تنها مختص عده ی خاصی از بانوان بوده است. 

خواست خدایی ابراز کرد: دشمن، رمز موفقیت ما را که همان وحدت است شناخته و تلاش می کند از همین مسیر به جامعه ی ما ضربه بزند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: حضور بانوان از تمام اقشار و با سلایق و دیدگاه های مختلف در این مراسم مشخص می کند که  ملت ما منسجم است و اعتقاد اولیه این مردم به اسلام، انقلاب و ارزش های آن با هیچ چیز عوض نمی شود.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور قطعا مرهون تلاش ها و خدمات شهدا است گفت: امروز با تامین امنیت، عرصه برای خدمت‌گزاری تک تک بانوان در شهر فراهم است و خون شهدا این انقلاب را حفظ کرده است.

خواست خدایی تصریح کرد: حضور جوانان انقلابی ما در تمام عرصه ها این را ثابت می کند که بانوان ما دسیسه های دشمن را در گلوگاه ها شناسایی کرده و با حضورشان اعلام می کنند که دشمنان عددی نیستند.

وی اظهار کرد: پوشش و ظاهر برخی از بانوان ما دلیلی بر این نمی شود که دشمن از این استفاده کند زیرا بانویی که ممکن است کم حجاب باشد قطعا به این نظام و انقلاب و خون شهدا اعتقاد دارد و پای این باورهایش می ایستد و این اتحاد و همدلی را همه بانوان ما دارند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که پرچم این نظام و انقلاب به دست صاحب واقعی اش امام زمان عج برسد، این مسیر پرشورتر ادامه دارد.

وی ابراز کرد: جوانان انقلابی در عرصه های مختلف با هوشمندی خود و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، موفقیت خود را به رخ جهانیان می کشند.

این مقام مسئول گفت:با توجه به منویات هوشمندانه مقام معظم رهبری دعوا بر سر مسئله با حجاب و بدحجاب نیست ،خیلی از کسانی که حجاب کامل هم ندارند جزء هواداران و مدافعان جدی نظام جمهوری اسلامی هستند به فرمایش حضرت آقا امروز دعوا بر سر استقلال و ایستادگی و تقویت اقتدار ایران اسلامی است که دشمن این را نمیخواهد.

خواست خدایی در پایان به وظایف جوانان اشاره کرد و افزود: امروز وظیفه جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه جوانان کشور است و باید در این مسیر به جهانیان ثابت کنیم این نظام و انقلاب چیزی جز صلح، امنیت و پایداری در جهان را نمی خواهد.

انتهای پیام/ف/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، بانوان
نظرات بینندگان