کد خبر: ۱۵۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

امروز مدارس سنگر دفاع از هویت ملی شده اند

عسکری با بیان اینکه مسیر شهادت و دفاع از ارزش ها ادامه دارد، اظهار کرد: اگر دیروز باکری ها و همت ها از خاک ایران دفاع کردند و در برابر دشمن سینه سپر کردند، امروز نیز مدارس ما سنگر دفاع از هویت ملی شده است.
 به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمدخلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش فارس یکشنبه هشتم آبان در مراسم وداع با شهید دانش آموز محمدرضا کشاورز و گلباران کلاس محل تحصیل این شهید حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) با بیان اینکه مسیر شهادت و دفاع از ارزش ها ادامه دارد، اظهار کرد: اگر دیروز باکری ها و همت ها از خاک ایران دفاع کردند و در برابر دشمن سینه سپر کردند، امروز نیز مدارس ما سنگر دفاع از هویت ملی شده است.

وی اضافه کرد: هم وجود این دانش آموز در این مدرسه مایه برکت بود و هم شهادتش مایه برکت خواهد بود.

عسکری با قدردانی از وزیر آموزش و پرورش که با لغو سایر برنامه‌ها در این مراسم معنوی در شیراز حضور یافتند،  خاطرنشان کرد: یک روز در ۸ آبان، حسین فهمیده شهید می شود و یک روز در ۴ آبان ۱۴۰۱ سه دانش آموز دیگر در حمله تروریستی داعش شهید می شوند این نشان می دهد که مدرسه همواره سنگر دفاع از انقلاب اسلامی بوده و هست.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد؛ بر ما فرض خواهد بود مسیر شهدا را ادامه دهیم و با حضور پرشور ثبات قدم خود در مسیر شهدا را در روز ۱۳آبان اثبات کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: دیروز حماسه ای کم نظیر در تشییع پیکر شهدا خلق شد امیدوارم در سیزده آبان نیز شاهد حضوری پرشور باشیم.

عسکری بیان کرد:  امروز تمامی مدارس ما در سراسر استان برنامه های گرامیداست روز ۸ آبان و شهدای دانش آموز اخیر را برگزار کردند.

پس از این مراسم، پیکر شهید به شاهچراغ منتقل و همراه با پیکر ۵ شهید حمله تروریستی به حرم، در صحن بارگاه ملکوتی احمدبن موسی(ع)، آرام گرفت.

انتهای پیام/س
نظرات بینندگان