کد خبر: ۱۵۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱
13 آبان امسال باشکوهتر به یاد آرشام و محمدرضا شهدای شاهچراغ؛

دهه هشتاد و نودی ها سربازان پای کار انقلاب

امروز در شیراز از هم اکنون که هنوز مراسم راهپیمایی 13 آبان شروع نشده دانش آموزان و دهه هشتادی و نودی ها از هر زبان و اقوامی با خانواده و دوستان آمده اند تا از خون آرشام و محمدرضا و علی اصغر که شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ هستند دفاع کنند و نگذارند جانهایی که فدا شده از یادها فراموش شوند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، دشمنان نطام در چند ماه اخیر با راه انداختن جنگ تمام عیار ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی آشوب ها و فتنه گری های بسیاری را در کشور رقم زدند و در این میان نیز عده ای فریب خورده، برده پول و قدرت و جمعی از سلبریتی های وطن فروش با دشمن هم نوایی کرده و آب در آسیابش ریختند تا حدی که داعش و داعشیان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم از همین فضاها سوءاستفاده کرده و دست به کشته سازی نیروهای امنیتی، بسیجیان، طلاب و حتی زائرین حرم امن احمدی در شیراز زدند.

در حمله تروریستی به حرم احمد ابن موسی(ع) که هفته گذشته صورت گرفت تعدادی از زائران بیگناه در حال عبادت و به وقت نماز مغرب و عشاء به شهادت رسیدند ککه در بین آنها سه دانش آموز نیز حضور داشت  که با شهادت خود به مراسم 13 آبان امسال رنگ و بوی دیگری بخشیدند و به جهانیان ثابت کردند هنوز هم نوجوانان ما همپای حسین فهمیده و شهدای دانش آموز 13 آبان 56 آماده اند تا جان خود را فدای وطن کنند.

امروز قطعا 13 آبان نه تنها  در شیراز بلکه در سراسر کشور پرشکوه تر برگزار خواهد شد تا مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویانی که فکر میکنند دهه هشتاد و نودی های ما خواهان نابودی انقلابی هستند که تا کنون خونهای بسیاری برای بقاء آن ریخته شده است.

اگر امروز شاهد تعداد بسیار اندکی از دانش آموزانی هستیم که یا فریب خورده دشمن و فضای مجازی اند یا به تشویق خانواده و دوستان خود در تجمعات خرابکارانه شرکت میکنند، اما باید هزاران هزار دانش آموز در مقاطع مختلف هم دید که در مدارس با در دست گرفتن تصویری از حاج قاسم سلیمانی میخواهند همچون ایشان سرباز ولایت باشند و اذعان دارند گوش به فرمان رهبر خود هستند تا در مقابل هجمه های دشمن از میهن دفاع کنند.

دهه هشتاد و نودی ها سربازان پای کار انقلاب
حضور پرشور دو روز پیش دانش آموزان در دیدار با مقام معظم رهبری خود گواه این ادعاست که با جان و دل اعلام میکردند حاضرند برای حفظ انقلاب و اسلام جان دهند.

امروز هم در شیراز از هم اکنون که هنوز مراسم راهپیمایی 13 آبان شروع نشده دانش آموزان و دهه هشتادی و نودی ها از هر زبان و اقوامی با خانواده و دوستان آمده اند تا از خون آرشام و محمدرضا و علی اصغر که شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ هستند دفاع کنند و نگذارند جانهایی که فدا شده از یادها فراموش شوند.


انتهای پیام/س


نظرات بینندگان