کد خبر: ۱۵۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد:

ترحم به مفسد فی الارض، ظلم به ملت است

حاجی صادقی گفت: ریاست محترم قوه قضاییه و کارکنان این قوه مسئول هستند و از آن ها می خواهیم برخوردی قاطع و بدون ترحم با مفسد فی الارض داشته باشند چرا که ترحم به مفسد فی الارض، ظلم به این ملت است.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم گرامیداشت 13 آبان در سومین حرم اهل بیت و آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) با بیان اینکه افق این انقلاب و نظام درخشان است گفت:  دشمن به دنبال متوقف کردن ایران قوی بود و گفت باید کاری کنیم که ذهن مردم از موفقیت های ایران دور نگاه داشته شود و مردم بلای جان نظام شوند.

وی تصریح کرد: این انقلاب سختی ها را تحمل کرده و و به لطف و وعده الهی که فرمود "ان مع العسر یسرا"، روزهای گشایش، پیروزی، سربلندی در آینده پیش روی این ملت قرار دارد.

حاجی صادقی اظهار کرد: با تمام توان، امید، نشاط، انگیزه و قدرت حرکت می کنیم و به پیش می رویم و این نوید را می دهیم فرزندان ایران در دولت، مجلس، نیروهای مسلح همه ایستاده اند و خدمتگزاری به این مردم را بزگترین عبادت دانسته و نمی گذارند بار دیگر استکبار سلطه اش را بر این مردم تحمیل کند.

وی با بیان اینکه ما نمی گذاریم رهبرمان همانند امیرالمومنین(ع) غریب باشد گفت: مردم ما 43 سال است که مورد امتحان قرار گرفته و نمی گذاریم رهبرمان که به تعبیر دشمنان، خار چشم مستکبرین است تنها بماند و ثابت کردیم جان و آبرویمان را می دهیم تا اقتدار، قداست و عظمت رهبر حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر خود رهبر مانع ما نمی شد به کسانی که از رهبر انقلاب قداست زدایی می کنند لحظه ای رحم نکرده و آنها را نابود می کردیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: رهبر نه تنها بر مردم ایران و جوانان انقلابی کشور، بلکه بر قلوب همه انسان های آزاده مسلمان و غیرمسلمان رهبری می کند.

وی بیان کرد: ما شاهد این هستیم که حزب الله رمز موفقیت خود در لبنان و فلسطین را تبعیت از ولایت فقیه و رهبر انقلاب می داند و جوانان یمن نیز تنها راه پیروزی خود را فرمان پذیری از ولایت می دانند. 

حاجی صادقی عنوان کرد: شبی قبل از شهادت ابو مهدی المهندس با وی دیدار داشتم و این شخصیت بزرگ به من گفت یکصد و شصت و پنج هزار نیروی حشد الشعبی دارم و همه این ها سربازان خامنه ای هستند. 

وی افزود: 13 آبان تجلی این است که ما ثابت قدم بوده و ایستاده ایم و نمی گذاریم راه و مکتب امام(ره)، حاج قاسم و مکتب بسیجی تعطیل شود. 

این مقام مسئول بیان کرد: هرچه خون ما را بریزند ما با انگیزه، روحیه شهادت طلبی، ایمان بیشتر مقابل استکبار می ایستیم و جز با مرگ دشمنان، آرام نمی گیریم. 

حاجی صادقی عنوان کرد: آمریکا، رژیم اشغالگر، آل سعود و همه نوکران آنها به یک واقعیت پی بردند و اعلام کردند که در این فتنه شکست خوردند و انقلاب اسلامی را که امروزه درختی تنومند شده نمی توان شکست داد.

وی تاکید کرد: دشمن مرگ تدریجی خود را می بیند و فرزندان ایران امروز با اقتدار و آمادگی در تمام صحنه ها ایستاده اند و این صبری هم که بسیجیان و فراجا امروز از خود نشان می دهند صبری انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: ریاست محترم قوه قضاییه و کارکنان این قوه مسئول هستند و از آن ها می خواهیم برخوردی قاطع و بدون ترحم با مفسد فی الارض داشته باشند چرا که ترحم به مفسد فی الارض، ظلم به این ملت است. 

این مقام مسئول ابراز کرد: از مسئولان می خواهیم قدرشناس ملت بوده و با خدمتگزاری به این مردم و برخورد با کسانی که به زن، مرد، کوچک و بزرگ رحم نمی کنند به وظیفه خود عمل کنند.
 
انتهای پیام/ر




برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شاهچراغ ، 13 آبان
نظرات بینندگان