کد خبر: ۱۵۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۴ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی اقلید خبر داد:

دستگیری ۱۶نفر از عوامل اغتشاش شب گذشته دراقلید

صارمی ازدستگیری ۱۶نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شب گذشته که موجب رعب ووحشت دربین شهروندان وتخریب اموال عمومی شده بودند خبرداد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مرادصارمی فرمانده انتظامی اقلید ازدستگیری ۱۶نفر از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی  شب گذشته که موجب رعب و وحشت دربین شهروندان وتخریب اموال عمومی شده بودند خبرداد و گفت: در پي ناآرامي‌هاي شب گذشته در یکی از میدان های شهر اقلید، تعدادي از افراد فريب خورده با ايجاد راه‌بندان، تخريب اموال عمومي و سنگ پراني به سمت ماموران انتظامي و امنيتي باعث رعب و وحشت براي شهروندان شده بودند كه در همين راستا بلافاصله پليس به همراه سایر نیروهای امنیتی براي برقراري نظم و امنيت شهروندان وارد ميدان شدند. 

 صارمی تصریح کرد:  ماموران انتظامي با هماهنگی مرجع قضایی موفق شدند با اقدامات فني و تخصصي ۱۶ نفر  از محركين و عاملان اغتشاشات را در صحنه كه با اقدامات غير قانوني موجب بر هم زدن نظم و امنيت عمومي شهروندان شده بودند را شناسايي و دستگير كنند.

فرمانده انتظامی اقلید درخاتمه  با اشاره به اینکه سایر برهم زنندگان نظم وامنیت شب گذشته شناسایی شده و در اسرع وقت دستگیر خواهند شد افزود:متهمان پس ازتشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام /س
نظرات بینندگان