کد خبر: ۱۵۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱

قیروکارزین میزبان یک شهید گمنام خواهد بود

رضایی از آیین استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام مورخ ۲۹ آذرماه در 8 نقطه از شهرستان قیروکارزین خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه،محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزینبا بیان اینکه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه همه مسئولیت دارند و جزو وظایف ذاتی آحاد جامعه است، اظهار کرد: مقاومت و استکبارستیزی جزو آموزه‌های دینی و گفتمان ناب امامین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در آستانه هفته بصیرت و روز مقاومت ۱۳ دی سالروز شهادت سردار سلیمانی، شهرستان قیروکارزین 29 آذر ماه میزبان یک شهید گمنام از شهدای تازه تفحص شده در دوران دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده سپاه قیروکارزین با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی دقیقی برای استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در شهرستان صورت گرفته است، عنوان کرد: سه شنبه 29 آذر ماه مراسم استقبال ازپیکر شهید گمنام ساعت 7 الی 7:30 صبح از میدان غدیرمحله سکه روان شهر قیر با حضور مسئولین و مردم شهرستان برگزار خواهد شد.

 رضایی اظهار کرد: در ادامه بعد از مراسم استقبال اجرای مانور موتوری و خودرویی با حضور موتورسواران و خودروها از ساعت 7:30 الی 8 صبح در شهر قیر اجرا خواهد شد.

وی افزود: پیکر مطهر شهید گمنام به دهستان هنگام انتقال داده می شود و مراسم استقبال و تشییع و بیعت با شهید گمنام در مرکز این دهستان ساعت 9 الی 10 صبح انجام می شود.

فرمانده سپاه قیروکارزین گفت: مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در مرکز بخش افزر از ساعت 11:30 الی 13 می باشد و مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در شهر کارزین از ساعت 15 الی 16 در مکان مسجد مطهری این شهر برگزار خواهد شد.

 رضایی ادامه داد: مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در امامشهر از ساعت 16 الی 17 در مکان مسجد امام خمینی این شهر ، مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در مبارک آباد ساعت 17 الی 18:30 در مکان مسجد امام خمینی ره این شهر صورت خواهد گرفت.

وی افزود: مراسم بیعت و وداع با شهید گمنام در مرکز شهرستان شهر قیر ساعت 19 الی 20:30 در مکان حسینیه باب الحوائج این شهر برگزار خواهد شد و در پایان مردم منطقه زاخرویه بخش افزر از ساعت 21 الی 22:30 شب میزبان شهید گمنام خواهند بود.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان