کد خبر: ۱۵۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس خبر داد:

آمادگی تاسیسات گردشگری فارس در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شئونات اسلامی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از آمادگی تاسیسات گردشگری استان در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت شئون اسلامی و حفظ حرمت این ماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، ​سید مؤید محسن نژاد پنج شنبه درجلسه هماهنگی بهره‌برداران اماکن تاریخی، فرهنگی استان فارس، سفره‌خانه‌های سنتی، واحدهای پذیرایی بین‌راهی و مجموع‌های گردشگری استان افزود: ضمن هماهنگی‌های با دستگاه‌ها و مراجع ذی‌ربط به‌منظور تسهیل در امور مسافرانی که فارس را مقصد سفر خود در ایام نوروز قرار داده‌اند و با توجه به مصادف شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان تمهیداتی صورت گرفت تا مسافران بتوانند ضمن رعایت شئون و حرمت ماه مبارک خدمات موردنیاز خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: زمان ارایه خدمات سفره‌خانه‌های سنتی واحدهای پذیرایی تحت پوشش این اداره کل از ساعت ۱۲ تا ۱۶ خواهد بود که البته با پوشش کامل مجموعه‌ها و با کسب مجوزهای لازم انجام می‌پذیرد.

ارایه خدمات تاسیسات گردشگری فارس با رعایت شئون ماه رمضان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: غرفه‌های فروش اغذیه و خوراک در مکان‌های تاریخی فرهنگی داخل شهری ازجمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، باغ عفیف‌آباد و موزه نارنجستان قوام تا ساعت ۱۲ ظهر تعطیل بوده و ازآن‌پس با پوشش کامل و با رعایت تمام شئون و حرمت ماه مبارک رمضان می‌توانند به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

محسن‌نژاد هرگونه تظاهر به روزه‌خواری را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد جدی می‌شود.

انتهای پیام
نظرات بینندگان