کد خبر: ۱۵۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس در گفتگو با شیرازه خبر داد:

ثبت ۱۹ فوتی در فارس در هفته نخست مسافرت‌های نوروزی

رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس گفت: از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین سال جاری ۱۹ نفر بر اثر تصادف جان باختند و ۷ نفر هم با منو اکسید کربن مسموم شدند که توسط همکاران ما نجات یافتند.
به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد جواد مرادیان رئیس اورژانس ۱۱۵ فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه به تشریح آمار ماموریت‌های ترافیکی و غیر ترافیکی پایگاه‌های امدادی استان از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: در این بازه زمانی همکاران ما در پایگاه‌های اورژانس  ۱۱۵ فارس ۸ هزار و ۷۸۴ ماموریت را پوشش داده‌اند که از این تعداد ۴ هزار و ۱۷۸ ماموریت غیر ترافیکی شهری و ۲هزار و ۹۷۴ ماموریت غیر ترافیکی جاده‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع آمار مذکور ۹۱۹ ماموریت ترافیکی شهری و ۷۲۸ ماموریت ترافیکی جاده‌ای توسط ماموران اورژانس صورت گرفته است، عنوان کرد:از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا سوم فروردین یک هزار و ۴۲۶ نفر مصدومین تصادفات بستری و ۵۵۵ نفر هم سرپایی درمان شدند .

مرادیان ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۹ نفر بر اثر تصادف جان باختند و ۷ نفر هم با منو اکسید کربن مسموم شدند که توسط ماموران نجات یافتند.

رئیس اورژانس فارس در ادامه به ۳ ماموریت  بالگردی از آباده و یک پرواز بالگرد از داراب اشاره کرد و گفت: فوتی‌های ثبت شده در ۲۵ اسفندماه متعلق به شهرهای شیراز، صغاد آباده و میمند فیروزآباد، ۲۶ اسفند متعلق به کوهمره سرخی و دشت برم کازرون،بوده و ۲۷ اسفند یک مورد فوتی در شیراز و یک مورد داراب،۲۹ اسفند یک مورد در مرودشت، یکم فروردین یک فوتی در فراشبند،دوم فروردین یک فوتی در فیروزآباد و ۳ فروردین ۱۴۰۲ یک مورد فوتی در شورجستان آباده ثبت شده است. 

به گزارش شیرازه، برخی آمار در مقایسه با سال گذشته افزایشی و برخی کاهشی بوده است.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان