کد خبر: ۱۵۸۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
فارس در هفته‌ای که گذشت:

از برخورد با بی‌حجابی تا جریمه طلافروش متقلب در شیراز

آن‌چه از این پس در قالب بسته خبری با عنوان « فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در نظر داریم به منظور اطلاع از مهم‌ترین اخبار استان فارس گزیده‌ای از خبرهایی که طی یک هفته گذشته در استان اتفاق افتاده را در قالب یه بسته خبری به مخاطبان فرهیخته پایگاه تحلیلی خبری شیرازه ارائه دهیم.

آنچه از این پس در قالب این بسته خبری با عنوان« فارس در هفته‌ای که گذشت» منتشر خواهد شد اَهم اخبار شیراز و دیگر شهرستان‌های فارس می‌باشد.

از شنبه تا پنج شنبه در فارس چه خبر بود؟

آغاز رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ در لارستان آغاز شد

این رزمایش با هدف تسهیل در تردد انتظام بخشی به عبور و مرور و ایمنی ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرین و مهمانان نوروزی با حضور سازمان‌های امدادی و خدماتی از جمله پلیس، اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، راهداری و راه و شهرسازی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ شروع و تا پایان ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

آغاز آبگیری بزرگترین دریاچه مصنوعی استان فارس با همت شرکت فولاد غدیر نی ریز

با تلاش شرکت فولاد نی ریز درفاز اول مجتمع بزرگ تفریحی ورزشی شهید سلیمانی شهرستان نی ریز حوزه‌های بهداشت ودرمان ، ورزش ،اشتغال،صنعت ،کمک به محرومان ، عمران ، آبرسانی ،فرهنگی مذهبی و... شهرستان نی ریز متاثر از اجرای مسئولیت های اجتماعی مجتمع صنعتی فولادغدیر

توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مهدوی

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج)شیراز از توزیع ۶۵۰۰ بسته معیشتی و آزادسازی ۳۹زندانی جرائم غیر عمد توسط سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) خبر داد.

 به وقت مطالبه

این ۱۸ نفر/ مروری بر عملکرد مجمع نمایندگان استان فارس

 قطار حرکت و خدمت‌رسانی مجمع ۱۸ نفره نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی وارد تونل پایانی و سال آخر کاری مجلس می‌شود و در این میان میزان دستاورد نمایندگان مردم، نیازها، کمبودها و ظرفیت‌های استان پهناور فارس جای تأمل و بررسی فراوان دارد.

جاذبه‌های گردشگری و زیارتی شیراز به سراسر کشور معرفی شود.

 فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اگر در ترویج فرهنگ دفاع مقدس موفق عمل شود بدون شک آینده روشن ایران اسلامی تضمین شده است.

افتتاح طرح توسعه ساختمان بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مُهر

دکتر بهرام عین اللهی به همراه نماینده شهرستان لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان، ساختمان الحاقیه بیمارستان فاطمه الزهرا (س) شهرستان مُهر را افتتاح کرد.

خبر امیدبخش

٣٠ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند بخش جره و بالاده اهدا شد

قاسمی، رئيس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جره و بالاده گفت: همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ٣٠ سری جهیزیه هرکدام به ارزش ۳۰ میلیون تومان، شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق‌گاز به نوعروسان نیازمند بخش جره و بالاده تحت دوشش این کمیته اهدا شد.

استاندار فارس : مرگ و میر ناشی از تصادفات در فارس ۸ درصد کمتر از متوسط کشوری است.

ایمانیه،استاندار فارس با بیان اینکه ، فارس در بحث مرگ و میر ناشی از تصادفات هشت درصد از میانگین کشور پایین‌تر است و کمترین میزان رشد مرگ و میز ناشی از تصادفات را داشته افزود: این موضوع بیانگر اثربخش بودن اقدامات و برنامه‌های پیش بینی شده است که این روند باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

قابل توجه کوردلان وطن فروش

بدحالی دانش آموزان تاکنون فوتی نداشته است.

معاون درمان وزارت بهداشت:خوشبختانه تاکنون فوتی دربین دانش آموزانی که در اثر بد حالی به مراکز درمانی مراجعه کرده یا اورژانس بر بالین آن‌ها رفته است، نداشتیم.

فرماندار شیراز: مراجعان بی‌حجاب اجازه ورود به ادارات را ندارند با کارمندان بی حجاب برخورد می شود.

شیبانی ،فرماندار شیراز با اشاره به بخش نامه دادستان کل کشور مبنی بر ممنوعیت کشف حجاب، گفت: برخورد با زنانی که هرگونه رابطه استخدامی با ادارات دولتی دارند و مبادرت به کشف حجاب می‌کنند، در دستور کار است.

کاش حقوق کارمندان زحتمتکش نارنجی پوشان هم افزایش داشت.

افزایش ۵۶ درصدی بودجه شهرداری شیراز

 رئیس شورای اسلامی شهرشیرازگفت:بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری این کلانشهر ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تعیین شده که در مقایسه با بودجه امسال ۵۶ درصد افزایش دارد.

توزیع میوه شب عید در فارس از ۲۴ اسفند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از آغاز توزیع میوه شب عید از روز چهارشنبه در استان خبر داد و گفت: مقررشده شهرداری‌ها ۱۷۷ غرفه در استان در اختیار اتحادیه قرار دهند تا طرح از مزرعه تا سفره در این غرفه‌ها اجرا شود.

صدور ۹۹ درصدی اسناد مالکیت اراضی ملی در شهرستان پاسارگاد

سلیمانی ریاست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پاسارگاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از صدور ۹۹ درصدی اسناد مالکیت اراضی ملی در حوزه شهرستان در سال جاری خبر داد.

کسب مقام اول مسابقات ووشو توسط بانوی سپیدانی

سرکار خانم سحر آموزگار مقام اول مسابقات ووشو بانوان قهرمانی استان فارس (سبک نانچوان) را کسب کرد.

فوت یکی از همشهریان در انفجار چهارشنبه سوری

 یک فوتی در حادثه انفجار چهارشنبه سوری شهر قادرآباد 
در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که ١ نفر از مصدومان به‌علت شدت حادثه فوت شده است.

پلیس راه کوه‌چنار بوشهر به‌عنوان پلیس راه موفق استان معرفی و تجلیل شد

از مظفر احمدی فرمانده پلیس راه کوه‌چنار بوشهر  به‌عنوان رئیس پلیس راه موفق استان در راستای توسعه فرهنگ ایمنی و کاهش تصادفات در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ توسط  عبدالهاشم دهقانی فرماندهی پلیس راه شمال استان فارس معرفی و با حضور مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفت.

طلافروش متقلب در شیراز نقره داغ شد

غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه یک واحد صنفی طلافروشی به علت تقلب در کسب به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد، اظهار کرد: طی بازرسی سرزده از این واحد صنفی مشخص شد که متصدی طلافروشی اقدام به فروش سکه‌های طلای غیر بانکی تحت عنوان سکه بانکی به مشتریان می‌کند.

معاون استاندار فارس: مدیران باید در قبال عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند

مدیران باید در قبال عملکرد خود به مردم پاسخگو باشند و خود را در معرض افکار عمومی قرار دهند.

اجرای طرح همتا در مدارس دوره ابتدایی شهرستان آباده

مطابق تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر، مرحله اول طرح همتا با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و مدیران محترم مدارس توسط مربیان سازمان جوانان هلال احمر و با هدف آموزش آمادگی در مخاطرات (زلزله) ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی در حال برگزاری است.


تا بسته خبری دیگر و هفته بعد بدرود...

انتهای پیام/224224















برچسب ها: بسته خبری ، شیرازه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
0
من از مراکز دیگر استان ها خبر ندارم ولی در شیراز اوضاع حجاب خوب نیست مسئولین باید فکری بکنند