کد خبر: ۱۵۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

توزیع ۳۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند در قیروکارزین

طی مراسمی سپاه قیروکارزین با همکاری اداره زندان این شهرستان ۳۰ بسته معیشتی میان خانواده زندانیان نیازمند در محل زندان این شهرستان توزیع گردید.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، طی مراسمی سپاه قیروکارزین با همکاری اداره زندان این شهرستان  ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیون تومان میان خانواده زندانیان نیازمند در محل زندان این شهرستان توزیع گردید.

در این مراسم پس از سخنان حسینی رئیس اداره زندان شهرستان، فرمانده سپاه قیروکارزین اظهار کرد: بر اساس آیات قرآن کریم بزرگترین زندانی که انسان در آن قرار دارد دنیاست و خداوند  قسم یاد کرده است که گرفتار زندان نفس اماره نشویم که اگر گرفتار شدیم هم در این دنیا و هم در آخرت دچار خسران می شویم.

 محمد رسول رضایی گفت:  آزادی که مد نظر اسلام و انقلاب اسلامی است  آزاد شدن از بند نفس اماره و وسوسه‌های شیطان  است و اگر آزادی به این مفهوم  به آن  پایبند باشیم ارزش دارد.

رضایی افزود: همه ماها دچار اشتباه و لغزش می‌شویم ما بر اساس آیات قرآن کریم از توبه شروع کنیم که این لغزش‌ها و خطاها خاص دنیاست و بخاطر هوای نفس و شیطان  است پس شیطان از زنجیرهای خود برای به انحراف کشاندن انسان‌ها استفاده می‌کند.

فرمانده سپاه قیروکارزین افزود: پس با آیات سوره توبه شروع کنیم از لغزش‌ها و خطاها توبه کنیم و توبه کردیم وارد مسیر خدا خواهیم شد و اگر این مسیر را ادامه دادیم خداوند بشارت می‌دهد که جزء مومنین خواهیم بود.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان