کد خبر: ۱۵۹۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس:

بسیج حلقه اتصال مسئولان است

فرمانده سپاه فجر در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کازرون، رسالت بسیج و سپاه را حضور و نقش‌آفرینی در همه عرصه‌ها و حلقه اتصال مسئولان دانست.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، گفت: امروز مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرزندان این نسل و فرزندان انقلاب اسلامی، رسالت دارد که در تمام عرصه‌هایی که کشور نیاز دارد نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: البته این نقش‌آفرینی در تمام عرصه به معنای دخالت در هر کاری یا موازی‌کاری یا تقابل با سایر مجموعه‌ها نیست بلکه به این معناست که در کنار مردم و کارهایی که مردم در آنها فعالیت دارند مانند کشاورزی در قالب جهاد سازندگی فعالیت می‌کند.

سردار بوعلی، اضافه کرد: فلسفه حضور سپاه و بسیج با استفاده از ظرفیت‌های بی‌انتهای مردم در عرصه افتخارآفرینی، پیشرفت و دفاع از کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس، گفت: با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب، هنوز ۱۰ هزار روستا در کشور فاقد آب آشامیدنی بود که از این تعداد آبرسانی به هفت هزار روستا ظرف مدت یکسال هدفگذاری شد که بخش عمده ای از آنها ظرف مدت ۱۰ ماه آبرسانی شد.

وی افزود: در کنار این، خدمات آموزش های فرهنگی هم به عنوان یک هدف در حال انجام است که استان فارس به عنوان یکی از استان های برتر در این زمینه معرفی شد.

در این مراسم ابتدا غلامرضا توکل فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخانی ضمن تشکر از حضور همه مردم و مسئولین در مراسم در خصوصا خدمات انجام شده در طول مسئولیت ۳ ساله در سپاه کازرون به بیان گزارش پرداخت.

بسیج حلقه اتصال مسئولان است حسین حیاتی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نیز با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۰۰ شهید این شهرستان، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه بارز أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم است.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
حرف درستی است
اما در انتخاب مسئولان بسیج ادارات باید خیلی دقت شود
افرادی بصیر و مورد قبول کارکنان ادارات باشند