کد خبر: ۱۵۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو باشیرازه:

جریان نفاق در اندیشه نفوذ به ارکان نظام و انقلاب است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت:‌نوجوانان ، جوانان ما حتی بازنشستگان، دانش‌آموزان، دانشجویان و کارمندان مواظبت کنند تا ناخواسته و نادانسته مجری امور منافقان در کشور نباشند
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، علی‌رضا پاک فطرت  نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس، در گفتگوی تفصیلی با این پایگاه تحلیلی خبری به تشریح جنایات منافقین و اهداف‌شان از چنین اقداماتی پرداخت.

 
شیرازه: هدف منافقین از اقدامات جنایتکارانه خود چه بود؟

پاک‌فطرت:

سازمان منافقین از اوایل سال ۶۰ خط خود را از مردم و نهضت امام خمینی (ره) جدا کردند و هدفشان این بود که خودشان مسئول امور مملکت شوند و نخست‌وزیری و ریاست‌جمهوری را به دست بگیرند و به‌ اصطلاح خودشان انقلاب را از امام و یاران امام بگیرند و به‌نوعی کلاه بر سر بانیان اصلی انقلاب بگذارند، اما نمی‌دانستند که امام با آن درایت و مدیریت خودش بر مکر و کینه و نقشه دشمنان انقلاب و به‌ویژه منافقان فائق خواهد آمد و نخواهد گذاشت آنان راه به جایی ببرند.

 منافقان داشتند با تفسیر غلط از آیات قران و سوءاستفاده از دین امور خود را موزیانه به‌پیش می‌بردند و وقتی در این مسیر موفق نشدند و امام و یاران انقلابی او ماهیت کثیف منافقان را برای مردم بیان کردند و دررابطه‌با جنایاتشان یک سری روشنگری‌ها نمودند، منافقان آمدند و دست به سلاح شدند و با بنی‌صدر رئیس‌جمهور خائن به مردم و خائن به وطن یکی شدند و کشتارها و ترورهای زیادی را در سطح کشور راه انداختند و ناجوانمردانه بهترین فرزندان انقلابی و یاران اصلی انقلاب را از میان برداشتند به خیال خام خود که قدرت کشور خواهند شد؛ اما خدا نخواست و امام آنها و ماهیتشان را به مردم معرفی کرد و منافقان دستشان رو شد و این درایت و رهبری امام بود که نگذاشت منافقان کوردل و ازخدابی‌خبر کشور را به مرحله نیستی و انقلاب را به پرتگاه سقوط ببرند.

شیرازه: اساس کار سازمان منافقین چه بود؟

 پاک‌فطرت

منافقان که خود را به‌عنوان مجاهدان خلق جا زده بودند در زمان جنگ به‌عنوان ستون‌پنجم در جبهه‌ها حضور داشتند و سعی‌شان هم این بود که آمار و اطلاعات عملیات را و اخبار محرمانه جنگ رابه رژیم بعثی و ارتش عراق و امریکا و ابرقدرت‌ها بدهند و یک نوع خوش‌خدمتی به دشمنان ایران و ملت ایران کنند.

منافقان در خصوص عملیات کربلای چهار که ایران تمهیدات خوبی برای نفوذ در خاک عراق انجام داده و هدف فتح بندر راهبُردی بصره عراق بود به‌واسطه نفوذ ستون‌پنجم و منافقان این عملیات لو رفت و همین مسئله باعث شد خیلی از رزمندگان عزیز ما مظلومانه به شهادت برسند و مشکلاتی از نظر نظامی و دفاعی برای ما پیش آمد و آنها با این خیانت و وطن‌فروشی‌شان در اندیشه ضربه‌زدن به ملت و کشور ما بودند حال‌آنکه ادعای نجات ایران را داشتند. گردان‌های رزمی ما از جمله در تیپ المهدی از فارس را همین منافقان با کمک بعثی‌ها محاصره کرده و تعدادی از رزمندگانمان را زنده‌به‌گور کردند و به طرز فجیعی در نهرهای آب به شهادت رساندند و واقعاً ما با این منافقان چه باید می‌کردیم.؟! ۱۶ کشور به طور مستقیم و تعدادی از کشورهای دیگر به‌صورت غیرمستقیم عراق را در جنگ هشت‌ساله همه‌گونه حمایت و پشتیبانی می‌کردند.

شیرازه: نقش منافقین در جنگ عراق با ایران چه بود؟

پاک‌فطرت: 

دلارهای امریکایی و سلاح‌های رژیم صهیونیستی و ادوات جنگی غربی‌ها به ارتش صدام داده شده بود، ما در تحریم و در فشار خارجی و نظامی بودیم. عراقی‌ها با کمک منافقان آمدند و حمله‌ای دگرباره به ایران کردند به امید اینکه جبران جنگی که با ما داشتند بشود و چون در جنگ نتوانستند کاری کنند آمدند تا ضربه‌ای به ما بزنند. آنها خیال می‌کردند امام چون قطعنامه پایانی جنگ را پذیرفته، ممکن است عده‌ای با امام و تصمیم او بر پایان جنگ مخالفت کنند، لذا تا چندکیلومتری نزدیک کرمانشاه هم آمدند و چندین سال هم آموزش‌دیده بودند و صدام تجهیزات و ادوات مختلف جنگی را در اختیارشان گذاشت و از سمت کرمانشاه حمله‌ور شدند و قرارشان بر این بود که با نیروهای آموزش‌دیده و هماهنگ‌کننده‌شان از تهران کاری کنند که به خیال خود تهران را فتح کنند. خوب عده‌ای فریب‌خورده هم آماده حمله منافقان بودند. در آن زمان نیروهای بسیج و سپاه و ارتش آمادگی خوب و سریعی پیدا کردند و سپهبد شهید صیاد شیرازی از فرماندهان خوشنام دوران دفاع مقدس که در زمان جنگ به او سرهنگ صیاد شیرازی گفته می‌شد باهلی کوپتر کبری آمد و با شناسایی منطقه جغرافیایی عملیات منافقان در غرب کشور حمله‌ای با نام مرصاد آغاز و منافقان را در تنگه‌ای بنام مرصاد تارومار کرده و به درک واصل نمودند و تعدادی از نیروهای آنان توسط بسیج و سپاه دستگیر شده یا قلع‌وقمع شدند.

شیرازه:نحوه برنامه‌ریزی منافقان چگونه بود؟

پاک‌فطرت: 

منافقان که سال‌ها برای انجام این عملیات منتظر و آموزش‌های مختلفی دیده بودند ظرف دوسه روز کارشان یکسره شد. عملیات مرصاد در تاریخ انقلاب و نظام و بعد از جنگ عملیاتی ماندگار شد و علاوه بر اهمیت نظامی این رخداد نظامی پس از جنگ، روشدن چهره منافقانه کسانی بود که با فریب افکار عمومی قصد ازبین‌بردن اصل و اساس نظام و انقلاب ما را داشتند.

شیرازه: از عملیات مرصاد بگید؟

پاک‌فطرت:

در عملیات مرصاد بیش از هر زمان دیگری خیانت سازمان منافقان بر همه روشن شد البته چهره منافقانه آنها در زمان شروع انقلاب به‌ویژه از سال ۶۰ به بعد روشن شد که ترورهای وحشتناکی انجام می‌دادند. منافقان افزون بر ۱۷هزار ترور در کشورمان انجام دادند و بسیاری از بی‌گناهان و زنان و جوانان ما را ناجوانمردانه کشتند. منافقان تعدادی از نیروهای انقلابی ما را از جمله برخی از سپاهیان و بازاریان را زنده‌به‌گور کردند و یا به طرز فجیعی از بین بردند و شهید کردند به‌طوری‌که نمی‌توان همه جنایاتشان را به مردم گفت و یا از آنها خبر و گزارش و فیلمی برای عموم مردم تهیه کرد.

 در جریان عملیات مرصاد بود که مردم فهمیدند منافقان برای ایران دل نمی‌سوزانند و مهره‌های شطرنج‌بازی امریکا و صهیونیزم در منطقه شده‌اند. سازمان منافقان سازمانی حقیقتاً امریکایی و صهیونیستی و دشمن ایران و ضدانقلاب و واقعاً منافق‌اند و در خواست بنده از عموم مردم ایران این است که هوشیار باشند و مواظبت کنند از کشور و فرزندان خود در برابر هجمه‌های دشمنان و نقشه‌های منافقان که نگذارند در کشور نفوذ کنند و در ارکان کشور ما راه یابند.

جریان نفاق در اندیشه نفوذ به ارکان نظام و انقلاب است

شیرازه: توصیه شما به عموم جامعه نسبت به ماهیت منافقین چیست؟

 پاک‌فطرت:

نوجوانان و جوانان ما و حتی بازنشستگان و دانش‌آموزان و دانشجویان و کارمندان مواظبت کنند تا ناخواسته و نادانسته مجری امور منافقان در کشور نباشند و به‌نوعی فریب حرف و سخن و شایعات و تبلیغات منافقان را نخورند. مردم و به‌ویژه جوانان باید تاریخ جنگ و تاریخ انقلاب را مطالعه کنند و متولیان امر صیانت و حفاظت از انقلاب و ارزش‌های انقلابی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهادهای انقلابی باید مسائل و واقعیات جنگ را برای عموم بیان نمایند و تحرکات و اقدامات خائنانه منافقان را به عموم گوشزد کرده و آسیب‌شناسی نمایند و همان‌طور که امام فرمودند: نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد باید نگذاریم این گروهک مزدور و شکست‌خورده جان بگیرند.

شیرازه: آیا منافقین پس از عملیات مرصاد خنثی شدند؟
 
پاک‌فطرت:

منافقان پس از شکست سخت و مفتضحانه از انقلاب و یاران انقلاب در صحنه‌های مختلف در جنگ باز هم دست‌بردار نبودند و آمدند تا انتقامشان را از ایران بگیرند. سرانجام یکی از آنها در پوشش پاکبان آمد و امیر، علی صیاد شیرازی را درب منزل او ترور کرده و به شهادت رساند تا انتقام سازمان منافقان را از سربازان ولایت بگیرد. البته آنها ترور مقامات دیگر و فرماندهان دیگری از سپاه و ارتش را در دستور کار خود داشتند و چون صیاد شیرازی زندگی ساده‌تر از برخی افراد داشت و زندگی عادی‌تری نسبت به برخی از هم‌قطاران خود داشت دسترسی آنان به وی آسان‌تر شد و یکی از بهترین فرزندان انقلاب و فرماندهان دلیر وطن را به شهادت رساندند.

  دنیا به این نتیجه رسیده  است که امریکا و منافقان نمی‌توانند با ترور و جنگ نظامی در ایران کاری پیش ببرند و لذا با شایعه پراکنی و نفوذ و همچنین با ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و اینده کشور و سوء استفاده از مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها به دنبال ضربه زنی به انقلابمان هستند. امریکا علناً اعلام کرده فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها را برای این به ایران تحمیل کرده ایم که تاب وتحمل مردم بویژه اقشار ضعیف و کار گران و کارمندان کم و استانه تحملشان پایین اید و نافرمانی مدنی کنند تادر کشور جنگ داخلی راه بیفتد.

شیرازه: حرف پایانی
 
پاک‌فطرت:

دشمن در صددسوء استفاده از مشکلات داخل کشور و پیاده کردن اهداف پشت پرده خود است و برخی افراد به ظاهر خودی و مردم فریب در لباس‌ها و مناصب مختلف چه بسا بخواهند اب به اسیاب دشمن ریخته و ضربات خودشان را به مردم و کشور بزنند و باید اقشار مختلف را به طرق مختلف از جمله با جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی مواظبت کرد تا به سمت افکار و اهداف دشمن نروند.
 امروز نباید جلوتر از خط امام و رهبری حرکت نمود و دایه دلسوزتر از مادر شد. در بحث حجاب باید مواظبت کرد تا برای کشور مشکل سازی نشود و عده‌ای لایحه حجاب تهیه شده توسط دستگاه قضا و دولت را که روی ان خیلی کار و فکر شده  است  را برنمی‌تابند. مجلس ما مجلسی انقلابی و اسلامی است و در بحث حجاب با علما و کارشناسان دینی مذاکره و مشورت شده و نخواهیم گذاشت لایحه حجاب به ضرر کشور و مردم باشد و سعی خواهد شد بدون اینکه اسلامیت ما زیر سوال برود به نحوی تصویب شود که اکثریت مردم از ان نفع ببرند.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان