کد خبر: ۱۵۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درگفتگو با شیرازه:

عملیات مرصاد مشت ملت ایران بردهان منافقین بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: بنده به‌عنوان یک نسل دومی به جوان‌ترها توصیه می‌کنم جدای از سلایق سیاسی و گرایش‌های فکری که دارند و بدون تعصب در مورد جنایت و منشأ فعالیت این گروهک مطالعه نمایند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، عملیات مرصاد را می‌توان پایانی بر همکاری سازمان با رژیم بعث در مورد ایران دانست.

 خوش‌خیالی و خامی و برآوردهای نادرست و بی‌خبری از دنیای اطراف که یکی از مهم‌ترین خصلت‌های سازمان‌های بسته‌ای؛ چون سازمان مجاهدین خلق است، باعث شد تا سازمان به‌ رغم خشونت اولیه و پیشروی‌های اولیه با مقاومت مردم و نیروهای نظامی مواجه شود و رؤیای رسیدن به تهران را برای همیشه به تاریخ بسپارد.

مسلم صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درگفتگو با این رسانه بیان کرد: جنایات منافقین در طول چهار دهه گذشته آن‌قدر بی‌شرمانه و کوردلانه و متنوع و پرتعداد بوده است که روزها و ساعت‌ها نیاز است تا گوشه‌ای از آنها را بیان کرد؛ اما چون سوال فرمودید اگر اشتباه نکنم منظور شما از جنایات ۶۷ عملیات مرصاد یا به قول رجوی فروغ جاویدان و همچنین عملیات چلچراغ است .

وی افزود: عملیات‌هایی که بنا داشت ظرف ۴۸ ساعت آرزوی ۸ ساله صدام حسین را برآورده کند. این نیرنگ پس از موافقت ایران با قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل توسط صدام حسین از عملیات چلچراغ در ۲۸خرداد ۶۷ با حمله شیمیایی به روستاهای کردنشین غرب شروع می‌گردد و با پشتیبانی و همراهی ارتش بعث، شهر مهران اشغال می‌گردد . 

 صالحی در ادامه افزود: در مرحله دوم نیروهای بعثی باقدرت تمام از منطقه شلمچه عملیات دیگری را آغاز می‌کنند تا تمرکز نیروهای ایرانی به سمت خرمشهر جلب نماید و در سومین مرحله بنا شده بود تا تیم ۵ هزار نفره از فریب‌خوردگان و خائنین مجاهدین خلق با آسودگی خاطر از منطقه غرب وارد کشور شوند و به باور خودشان با استقبال مردم ایران از شهرها غربی عبور کرده و به پایتخت برسند.
 
عملیات مرصاد مشت ملت ایران بردهان منافقین بود

این مقام مسئول گفت: قابل‌ درک نیست که ارتش بعث و مزدوران مجاهد خلق چگونه محاسبه کرده‌اند و چه برداشتی از غیرت مردمی داشتند که ۸ سال حتی یک متر از خاک میهن را در اشغال ارتش تا دندان مسلح صدام قرار نداده‌اند، که توقع داشتند مردم، مملکت را دو دستی به مزدوران خائن کشور تقدیم کنند.

وی افزود: البته کماکان نیز شاهد این محاسبات پر از اشتباه اربابان آنها در مورد مردم ایران هستیم که باعث می‌شود هر بار دست به اقداماتی بزنند که نهایتاً به سرخوردگی خودشان منجر می‌گردد.

برخلاف تخیل منافقین مردم اسلام‌آباد غرب با اسلحه و داس و تبر به استقبال آنها رفتند و مقابلشان ایستادند و این موضوعی بود که خشم منافق را دوچندان کرد.

صالحی گفت: این عصبانیت باعث شد بار دیگر مجاهدین خلق ماهیت تروریستی و خوی وحشی‌گری خود را آشکار نماید و با یورش به شهر اسلام آباد غرب و مشخصاً بیمارستان آن شهر جنایات باورنکردنی را رقم بزنند. آنها بی‌رحمانه صدها نفر مجروح و بیمار و نوزاد و کادر درمان را در آتش خشم خود سوزاندند. 

وی بیان کرد: در این‌ بین یک گروه از نیروهای انقلابی در دره چارزبر ستون‌های منافقین را با مقاومت جانانه زمین‌گیر می‌کنند. صبح روز بعد عملیات مرصاد به فرماندهی سپهبد شهید صیاد شیرازی برای پاک‌سازی قدرتمندانه نیروهای منافقین آغاز می‌شود تا پایانی بر توهمات ارتش کاغذی رجوی باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ب نده به‌ عنوان یک نسل دومی به جوان‌ترها توصیه می‌کنم جدای از سلایق سیاسی و گرایش‌های فکری که دارند و بدون تعصب در مورد جنایت و منشأ فعالیت این گروهک مطالعه نمایند تا از رنج‌هایی که این خیانتکاران منافق به مردم و کشور ما تحمیل کرده‌اند مطلع باشند؛ جالب است بدانیم این گروهک در ابتدای انقلاب به‌عنوان یک گروه سیاسی و مخالف قانون اساسی که آن زمان توسط ۹۸ درصد از رای دهندگان پذیرفته شده بود، آزادانه در کشور فعالیت می‌نمودند؛ اما ازآنجایی‌که سرکرده آنها موفق نمی‌شوند تأیید صلاحیت حضور در انتخابات را دریافت نمایند عملاً دست به سلاح می‌شوند و بی‌پروا به قتل سیاسی‌های مهندسی شده مخالفین تفکر خود اقدام می‌کنند و نهایتاً پس از آغاز جنگ به‌عنوان یک گروه جاسوسی و مزدور به دامان رژیم متجاوز پناهنده می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: چنین گروهی که حاضر نیست به رای حداکثری مردم توجه نماید و حاضر است قدرت را حتی به قیمت خون ۱۷۰۰۰ نفر از مردم کشور خودش به دست آورد چرا باید از مردمش توقع استقبال و آغوش بازداشته باشد.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان