کد خبر: ۱۵۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۲

جشن بزرگ ۱۲ هزار نفری غدیر در فارس برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی مراسم جشن بزرگ ۱۲ هزار نفری غدیر و شادپیمایی گسترده در دهه مبارک قربان تا غدیر در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حسین ملک‌مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، شامگاه شب گذشته در چهارمین شورای اداری فارس، در خصوص برنامه‌های عید غدیر، گفت: برنامه‌های شاد و تبیینی به این مناسب در شیراز و دیگر شهرستانهای فارس برنامه ریزی شده که برپایی جشن خانوادگی ۱۲ هزار نفری در حافظیه با تولی گیری سازمان فرهنگی شهرداری یکی از این آیین‌ها است.

وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام غدیر یا ولایت از سوی ورزش و جوانان و شاد پیمایی و پیاده‌روی خانوادگی از دیگر رویدادهای این ایام است و در مسیر آن نیز برپایی موکبهای فرهنگی و خدماتی برنامه‌ریزی شده است.

ملک‌مکان اضافه کرد: جشن‌های مردمی این عید بزرگ در چهار هزار مسجد از پنج هزار مسجد استان فارس به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود و حرم مطهر شاهچراغ نیز در این مدت میزبان آیین‌هایی با ستایشگری و سخنرانی مهمانان کشوری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: جمعه شب همزمان با شب ولایت علی (ع) در یکی از بوستان‌های هر یک از مناطق یازده گانه شیراز و شهر جدید صدرا جشن باشکوهی با حضور گسترده مردم برپا می‌شود.

وی گفت: ۱۱۰ هزار دست جهیزیه برای اهدا به زوج‌های جوان به نیازمندان سراسر کشور اماده سازی شده که با پیگیری کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس بخشی از آن نیز در این استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان