کد خبر: ۱۵۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۶ تير ۱۴۰۲
شیرازه گزارش می‌دهد؛

گذری بر حادثه مسجد ابوذر و ترور آیت‌الله خامنه‌ای

منافقین که از همان ابتدا به بصیرت آیت‌الله خامنه‌ای آگاه بودند و می‌دانستند اگر روشنگری کند تمام معادلات منافقین به هم می‌ریزد، طرح ترور ایشان را کلید زدند که به فضل الهی ناکام ماندند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، در سال ۱۳۶۰ شایعات و دروغ‌هایی در بین مردم توسط برخی از اعضای گروه‌های منافقین پخش می‌شد و از طرفی هم مقام معظم رهبری که به این‌گونه مسائل آشنایی داشتند، خواستند در جنوب تهران طی جلسه‌ای با این هجمه باطل مبارزه کنند که برابر اقتضائات زمان مسجد ابوذر را برای این برنامه‌ها مناسب دیدند.

با بررسی‌های صورت‌گرفته بر اساس مستندات موجود در سال‌های اولیه پس از انقلاب اسلامی دو جناح موسوم به نیروهای خط امام و لیبرال‌ها در ساختار سیاسی رسمی کشور فعالیت می‌کردند؛ آیت‌الله خامنه‌ای در جناح خط امام و چهره شاخص جناح لیبرال هم ابوالحسن بنی‌صدر بود که این دو اختلاف‌نظر اساسی با یکدیگر داشتند.

گذری بر حادثه مسجد ابوذر

منافقین که از بصیرت آیت‌الله خامنه‌ای آگاه بودند و می‌دانستند اگر روشنگری کند تمام معادلات منافقین به هم می‌ریزد، یک برنامه ترور طرح‌ریزی شده توسط رهروان فرقان که بازماندهٔ گروه فرقان بودند، را راه‌اندازی کردند.

 در این ترور بمبی در ضبط صوتی که بر میز سخنرانی سید علی خامنه‌ای در مسجد ابوذر تهران بود، کار گذاشتند. این بمب ۶ تیر ۱۳۶۰ درست یک روز پیش از حادثه ۷ تیرهنگام سخنرانی ایشان منفجر شد که ترکش‌های چاشنی انفجاری به گردن و کتف راست آیت‌الله خامنه‌ای آسیب شدیدی وارد کرده بود به حدی که با قطع چند رگ و عصب دست راست ایشان، دچار مشکل حرکتی شد و دست راست رهبری از آن هنگام از کار افتاد.

از اوایل انقلاب تاکنون هر زمان که دسیسه‌ای در جمهوری اسلامی ایران توسط کوردلان منافق راه‌اندازی می‌شود منشأ آن را می‌توان در اتاق فکر آمریکا و اذنابانش(بندگانش) جستجو کرد که این جنایات هولناک بخش کوچکی از کارنامه سیاه آمریکا علیه ملت ایران است.

تاریخ آمریکا مجموعه‌ای کامل از جنایت علیه کشورهای مستقل، آزاده و مردمی است؛ لذا مرور این جنایات سند قاطعی در برابر کسانی است که می‌خواهند آمریکا را دوست و خیرخواه مردم ایران معرفی کنند.

گذری بر حادثه مسجد ابوذر
از بارزترین شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی شناخت دشمن و شجاعتشان در مقابل آن‌ها است که با صراحت تمام نقشه پلید دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کردند؛ بلکه گزندی دچار ملت نشود که الحمدلله معجزه الهی باعث شد که این شخصیت برجسته جهان اسلام همچنان به‌مانند خورشید بتابد و از برکت وجودی‌اش جمهوری اسلامی ایران قله‌های پیشرفت در مقاطع مختلف یکی پس از دیگری بپیماید.

امام خامنه‌ای ذخیره الهی برای ملت

در همین راستا ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه بیان کرد: الحمدلله علی‌رغم دسیسه‌های دشمن انقلاب اسلامی و منافقین کوردل با توجهات الهی و تفضلات حضرت حق ترور امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتهی به شکست و در واقع خداوند این نعمت بزرگ ولایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی را برای ایران اسلامی محفوظ قرار دادند، ما خدا را شاکریم که در آن حادثه‌ای که از سر خباثت و جنایت صورت گرفت و پروردگار عالم این نعمت بزرگ را حفظ کرد و برای ملت ایران به‌عنوان یک هدیه الهی بتوانیم از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی نام ببریم.

وی با تأکید بر حمایت از ولایت‌فقیه گفت: ما باید قدردان نعمت ولایت باشیم که در واقع قدرشناسی ما به تبعیت ما است که اطاعت مردم از ولی‌فقیه است؛ چراکه در هر صحنه‌ای که مردم از ولایت‌فقیه تبعیت کردند هم تفضلات الهی شامل کشور شد و هم موفقیت‌های بزرگی را کسب کردیم که نشان دهنده توجه عمل است که می‌توان به اهداف بلند انقلاب اسلامی رسید و امیدواریم همه ما بتوانیم در مسیر حق زیر پرچم ولایت حرکت کنیم.

عزیزی با اشاره به نقش آمریکا در پرورش تقویت گروه‌های تروریستی گفت: با شکست‌هایی که آمریکا از اول انقلاب تاکنون خورده هیمنه‌اش فروریخت؛طبیعتاً دست به اقدامات بی‌شماری زدند که یکی از این اقدامات به‌کارگیری عناصر خودفروخته منافقین بود که در طول سالیان متمادی شمار زیادی از هم‌وطنانمان را ترور کردند که نمایان‌گر خباثت آمریکا و دنباله‌رو آن‌ها است.

گذری بر حادثه مسجد ابوذر

آری وقتی دشمن به شخصیتی همچون سید علی خامنه‌ای حمله می‌کند؛ یعنی با اصل اسلام، نظام و انقلاب اسلامی مشکل اساسی دارد و دست به هر اقدامی می‌زنند تا ملت ایران اسلامی از آرمان‌هایشان دست بکشند، دشمن گاهی در لباس ترور ظاهر می‌شود گاهی با نفرت‌پراکنی رسانه‌ای بر اذهان غلبه می‌کنند که برای مقابله با آن‌ها باید از سلاح بصیرت با پیروی از منویات معظم له اقدام کرد.

طرح ترور از ابزارات منافقین کوردل برای ضربه به جمهوری اسلامی ایران

جعفر قادری، دیگر نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورا اسلامی در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری گفت: ترور آیت‌الله خامنه‌ای نشان داد که منافقان برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای برای حذف رهبران ما دارند و این لطف الهی بود که به ایشان آسیبی نرسید؛ درعین‌حال اگر مقام معظم رهبری ترور نشده بودند از کجا معلوم که در جریان بمب‌گذاری به شهادت می‌رسیدند؛ ولی روز قبل هفتم تیر در مسجد ابوذر تهران ترور بشوند و به شهادت نرسند و امکان مشارکت و حضور در برنامه روز هفتم تیر برایشان فراهم نشود اگرچه در آن حادثه در روز ششم تیرماه ایشان جانباز شدند؛ ولی عنایت خداوند بود که دوباره به آغوش جهان اسلام برگردند.

قادری در ادامه ترور را ترفند آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: آمریکا در وهله اول سعی بر اقدام به ترور رهبران جامعه ما کند شاید از این طریق بتواند انقلاب و نظام ما را مهار نماید، ناغافل از اینکه در باورهای ما اگر شخصی ترور و شهید می‌شود نه‌تنها عقب‌نشینی نمی‌کنند؛ بلکه مابقی مصمم‌تر وارد عرصه‌های مختلف می‌شوند و این عکس باور آمریکایی‌هاست و هرچه ترور بیشتر شد وابستگی مردم به انقلاب بیشتر شد.

کلام آخر:

 انقلاب اسلامی تهدیدکننده مفهوم قدرت‌های استکباری است، ازاین‌رو دشمنان غربی، آمریکایی و صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را خطرناک‌ترین دشمن خود می‌پندارند و همین مسئله باعث شده با هر ترفند ممکنی به خیال خود جلوی این حرکت را بگیرند؛ اما همیشه باید در سنگر باشیم، جنگ تمام نشده و دشمن همان دشمن دیرینه است و اهداف خصمانه دشمنان با اوایل انقلاب تفاوتی نمی‌کند؛ چراکه دشمن یک‌قدم از خواسته‌های پلید خود عقب‌نشینی نکرده و قصد عقب‌رفتن از تحمیل اراده‌اش به دیگران را ندارد که البته امامین انقلاب هندسه و مفهوم قدرت را در جهان جابه‌جا کردند و ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی امروز تحت امر امام خامنه‌ای برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با وحدت رویه یکی پس از دیگری دشمنان را شکست خواهند داد.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان