کد خبر: ۱۵۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۲

یادواره شهدای نجف آباد قیروکارزین برگزار شد

یادواره شهدای نجف آباد قیروکارزین و گرامیداشت سرداران و شهدای روحانی شهرستان وسی و ششمین سالگرد شهادت حجت الاسلام حسین قائمی نسب در گلزار شهدای این شهرک برگزارشد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت الاسلام صداقت امام جمعه قیروکارزین در مراسم یادواره شهدای نجف آباد اظهار داشت: شهدا با خدا معامله کرده  و در راه خدا با جان و مالشان مجاهدت کردند. از همه لذات و جوانی‌شان گذشتند و عزت برای کشور آفریدند. اگر می خواهیم کشورمان عزتمند و سربلند باشد و در مقابل توطئه های مختلف دشمن سربلند بیرون بیاید باید راه و مسیر شهدا را زنده نگه داریم.

حجت الاسلام صداقت با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست. چون جهت نتیحه بخشی آن باید کسانی باشند که این  مسیر را زنده نگه دارند و پیام شهدا را به دیگران برسانند. 

حاج آقا  آبیار روایت گر برحسته کشوری ،در ادامه این مراسم با بیانی از مقام معظم رهبری عنوان کرد:  مکتب جهاد و شهادت گنجینه‌ای تمام ناشدنی است. انسان به هر شهر و روستا می‌رود برکات شهدا را مشاهده می‌کند و همه شهدا برای خودشان حرف برای گفتن دارند.

یادواره شهدای نجف آباد قیروکارزین برگزار شد

این راوی برجسته کشوری به روایتگری از شهدا و خاطرات مادران شهدا پرداخت و عنوان کرد: قصه های حیات  شهدا برای خیلی‌ها شاید باور کردنی نباشد.

وی افرود: همه ما از مسئول و غیر مسئول، بر سر سفره شهدا  نشسته‌ایم. مایی که از شوکت خون سرخ شهدا در جامعه پروبال گرفته و عزیز شده‌ایم.

حاج آقا آبیار گفت: شهدا در راس همه حوائج و دغدغه‌هایشان  ظهور حضرت حجت بن الحسن (عج) بود. خون دادند تا پرچم ظهور با دستان این رهبر جانباز به امام زمان (عج) برسد.
سردار داوود جعفری پرچم قیروکارزین را در کشور بلند کرد اگر شهید جعفری را می‌خواهید بشناسید مراجعه  به سپاه هوا و فضای ایران کنید و ببینید کشور ما چند تا مثل شهید داوود جعفری دارد.

یادواره شهدای نجف آباد قیروکارزین برگزار شد

مقام معظم رهبری فرمود: با این ستاره ها می‌شود راه را پیدا کرد. مردم ،فانوس خاموش نشدنی شهدا را برداریم و در کوچه  پس کوچه‌های تاریک زندگی همراه ببریم، با این شهدا می‌شود راه را پیدا کرد. 

یادواره شهدای نجف آباد قیروکارزین با مداحی مرتضی صفائی در وصف شهدا و اهل بیت (ع) و همچنین تجلیل از شهدا و سرداران شهید با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار ، جانشین فرمانده سپاه، دیگر مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم شهرستان و شهرک نجف آباد پایان یافت.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان