کد خبر: ۱۵۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

یادواره ۱۳۰ شهید ششده و قره بلاغ فسا برگزار شد

مراسم یادواره ۱۳۰شهید منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسا با حضور سردار «بوعلی» و مردم انقلابی شهرستان فسا به ویژه بخش ششده و قره بلاغ برگزار شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شهرستان های شیرازه، مراسم یادواره ۱۳۰ شهید منطقه ششده و قره بلاغ شهرستان فسابا حضور سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر فارس، «عبدالعلی کریمی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، «علیرضا فیروزی» معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا و با حضور پرشور مردم انقلابی شهرستان فسا به ویژه بخش ششده و قره بلاغ برگزار شد.

در این مراسم سردار بوعلی با اشاره به جایگاه و منزلت والای شهدای از مردم و مسوولین خواست در پاسداشت یاد و خاطره شهدا بکوشند و برگزاری چنین یادواره‌هایی را تکرار کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس افزود: شهدا کاری کردند کارستان و اکنون نوبت ما است که رهرو مسیری باشیم که شهدای گرانقدر ما ترسیم کردند.

در این مراسم پیام امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری»، معاون هماهنگ کننده ارتش و همچنین پیام سردار سرتیپ پاسدار «مجید خادمی» رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه ایران که هردو متولد شهرستان فسا هستند قرائت شد.

بخش ششده و قره‌بلاغ یکی از بخش‌های شهرستان فسا در استان فارس است که  بعد از تشکیل هفت شهرستان جدید در سال 98، هم اکنون پرجمعیت ترین بخش نیمه جنوبی استان فارس است.

این بخش در دوران  انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن بیش از 130 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان