کد خبر: ۱۵۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۱ تير ۱۴۰۲
فرماندار شیراز خبر داد:

صدور جواز تاسیس ۱۰۲ نانوایی در شیراز

فرماندار شیراز از صدور مجوز برای تاسیس ۱۰۲ واحد نانوایی در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، لطف الله شیبانی فرماندار شیراز بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که برای عرضه نان در شهر شیراز ایجاد شده و در راستای عرضه متوازن نان در تمامی نقاط شهر شیراز مجوز ایجاد ۱۰۲ نانوایی جدید در شیراز صادر شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۸۵۰ واجد عرضه کننده نانوایی در شهر شیراز نسبت به تولید و فروش نان در این کلان شهر اقدام می‌کردند که با تمهیدات در نظر گرفته شده این میزان به ۹۵۲ واحد خواهد رسید.

شیبانی در خصوص ایجاد صف در نانوایی‌های شیراز نیز بیان کرد: در مرحله سوم طرح هدفمندی آرد و نان میزان سهمیه آرد واحدهای عرضه کننده نان بر اساس میزان تراکنش‌های آن واحد عرضه کننده نان تعیین شده است در این میان برخی از نانواها با عدم آگاهی از فرآیند عرضه آرد و عدم استفاده از دستگاه کارت خوان مستقر در آن واحد صنفی موجب شده تا سهمیه آرد آنان کاهش یابد.

صدور جواز تاسیس ۱۰۲ نانوایی در شیراز

وی اضافه کرد: با توجه به ایجاد مشکل برای برخی از واحدهای عرضه کننده نان در شیراز مقرر شده تا دوره‌های آموزشی برای نانوایان به صورت گروه‌های ۱۵ نفره برگزار و نحوه ثبت میزان فروش نان در سامانه آرد و نان به این افراد آموزش داده شود تا سهمیه نانوایی‌های کلان شهر شیراز افزایش یابد.

به گفته این مقام مسئول شاید برخی از مشکلات در طرح هدفمند سازی آرد و نان وجود داشته باشد اما پویایی این سامانه موجب خواهد شد که مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.


انتهای پیام/
منبع: مهر
نظرات بینندگان