کد خبر: ۱۶۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ثارالله خبر داد:

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

فرمانده حوزه بسيج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز خبر داد و گفت: سوخت سرمایه ملی است و نباید دست‌آویز دلالان شود.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد احمدی فرمانده حوزه بسيج اصناف و بازاریان سپاه ثارالله(ع) شیراز در مصاحبه با خبرنگار این رسانه از کشف دوهزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهر شیراز خبر داد.

وی ادامه داد: پس از مشکوک شدن به خودرو حامل سوخت با دستور مقام قضایی خودرو توقیف و طی بررسی دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف گردید که  پرونده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان فارس ارجاع شد‌.

احمدی اضافه کرد: سوخت سرمایه ملی است و نباید دست‌آویز دلالان شود چرا که دولت می‌بایست با همکاری نخبگان طرحی هوشمند و جامع جهت مدیریت مصرف کشور تدوین و اجرا نماید که در آن علاوه بر کنار زدن سودجویان و کاسبان سوخت منفعت عامه مردم که جهت مصارف یومیه از این سرمایه استفاده میکنند لحاظ شود.

فرمانده حوزه بسیج اصناف سپاه ثارالله در ادامه بیان کرد : متاسفانه به دلیل عدم وجود طرحی جامع و کامل در مبحث سوخت، قاچاق این سرمایه رواج یافته و بطور غیر مستقیم کشتی‌ها و لنج‌های خارجی متردد از خلیج فارس، مردم برخی کشورهای همسایه و...از یارانه‌ای که دولت برای استفاده مردم ایران در نظر گرفته است بهره‌مند می‌شوند که موجب زیان دولت و مردم می‌باشد؛ لذا مطالبه ما تعامل دستگاه‌ها جهت هدر نرفتن هزینه دولت بنحوی است که مردم نیز متضرر نشوند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز

وی افزود: بسیج اصناف به عنوان بازرس کمیسیون عالی نظارت و نیرویی مردمی همواره مدافع حقوق اصناف و مردم بوده و با تخلفاتی که موجب ضربه به تولید داخلی شود اعم از احتکار،قاچاق و...مطابق قانون برخورد خواهد کرد؛ همچنین مردم در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالا و سوخت با شماره ۱۲۴ و ۱۱۴ تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/

نظرات بینندگان