کد خبر: ۱۶۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

سرعت عمل نیروهای امنیتی تحسین برانگیز بود

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: جا دارد از زحمات و تلاش‌های عزیزان و نیروهایی که در حادثه تروریستی حرم حضرت شاه‌چراغ(ع) از جانشان مایه گذاشتند تقدیر و تشکر فراوان شود.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه تحلیلی خبری ضمن تسلیت به مردم استان فارس گفت:با تمام مشکلاتی که در تعریف محدوده و حریم امنیتی حرم حضرت شاهچراغ داریم ولی اهتمامی که مدافعین حرم داشتند و نگذاشتند تروریست از ظرفیت خشاب‌ها و فشنگ‌هایش استفاده کند و تعداد تیرهای شلیک شده‌اش به کمترین خلاصه شد.جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در ادامه بیان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های این عزیزان و نیروهایی که در حادثه تروریستی حرم حضرت شاه‌چراغ(ع) از جانشان مایه گذاشتند تقدیر و تشکر فراوان شود.

قادری گفت: البته باید در زمینه دوربین‌های حرم و تعریف محدوده امنیتی حرم حتما بازنگری جدی شود، نیاز است پایگاه‌های امنیتی کنار حرم را تقویت کنیم چون آنجا یک مکان شلوغ و پرتردد است و نمی‌شود آنجا را رها کرد. مجددا از زحمات نیروهای مدافع حرم تشکر می‌کنم.



انتهای پیامم224224
نظرات بینندگان