کد خبر: ۱۵۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۳ آبان ۱۴۰۱
دانش آموزان شیرازی در گفتگو با شیرازه:

انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را خواهیم گرفت

دانش آموزان شیرازی امسال به واسطه شهادت سه تن از دانش آموزان در حادثه تروریستی شاهچراغ پر رنگ تر و کوبنده تر از هر سال در مراسم راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده و خواستار انتقام خون شهدای حرم شدند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، امروز جمعه 13 آبان ماه 1401  مصادف است با روز استکبارستیزی و روز دانش آموز، روزی که سه اتفاق مهم در گذشته باعث شد به چنین نامی شهرت یابد، اول تبعید امام خمینی در سال 1342، شهادت جمعی از دانش آموزان در 13 آبان 56 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در 13 آبان 58 و امسال به واسطه تازه ترین جنایت مستکبران جهان و داعشی های بی ریشه، شهادت 3 دانش آموز در حمله تروریستی به حرم مطهر شاه چراغ(ع) این مناسبت نیز باعث شد مردم شیراز همزمان با سراسر کشور در این مراسم شرکت کرده و جنایات آمریکای جهانخوار و دشمنان داخلی و خارجی را کوبنده تر از هر سال پاسخ گویند.

انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را خواهیم گرفت

در این مراسم شرکت دانش آموزان دهه هشتادی پر رنگ تر از همیشه نشان از حضور همیشگی سربازان کوچک این سرزمین در دفاع از انقلاب و اسلام و کشورشان  است.

دانش آموزان استان فارسی در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه در گفتگو با خبرنگار این رسانه به معرفی خود پرداختند و گفتند: ما آمده ایم تا با مشت های گره کرده و اتحاد و همدلی به بدخواهان این کشور بگوییم تا وقتی ما به عناون سربازان رهبر پشت کشورمان هستیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را خواهیم گرفت

ابوالفضل امینی از دانش آموزان ترک قشقایی استان فارس که از شهرستان فیروز آباد در این مراسم شرکت کرده بود، گفت:  من آمده ام امروز نشان دهم که دانش آموزانی هستند که در مقابل آمریکا ایستاده اند.

وی افزود: تبلیغات رسانه ای غربی ها  را زیر پا میگذاریم  و با امریکا  تا هر چقدر توان داریم میجنگیم .شهدای عشایر جنگیدند تا ما اینجا روی پای خودمان بایستیم به خاطر قطره قطره خون شهدا  با آمریکا میجنگیم.

امینی با بیان اینکه بسیار متاسف هستم از شهادت سه دانش آموزی که در حرم ساهچراغ (ع) شهید شدند تصریح کرد: امیدوارم بتوانم راه  آنها  را  در دفاع از رهبری ادامه داده  و به همه ملت ایران به ویژه دانش آموزان اعلام میکنم پشت رهبر انقلاب را خالی نکنیم و این را به دشمنان میگویم انتقام خون سه دانش آموز بیگناه را از داعش و آمریکا میگیریم.

انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را خواهیم گرفت
فاطمه اسفندیاری از آموزشگاه امام حسن عسگری2 گفت: من آمده ام تا نشان دهم ما دانش آموزان همیشه در میدانیم و از انقلاب و رهبرمان دفاع میکنیم و آمریکا بی قدرت بود که زورش به دانش آموزان در حرم مطهر رسید که آنهارا قتل عام کرد آمریکا  باید بداند که  انتقام خون شهدا در شاهچراغ را میگیریم.

سید طاها ایده با بیان اینکه آمده ام تا به آمریکا و داعش بگویم ما هستیم و به هیچ وجه نمیتوانید وارد ایران شوید، اظهار کرد:  ما هیچگاه در نبرد و جنگ با شما از میدان بیرون نخواهیم رفت و انتقام سه شهید حادثه تروریستی را میگیریم.

 انتهای پیام/س/ف/ر

نظرات بینندگان