کد خبر: ۱۶۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
تا دقایقی دیگر تشییع شهدای شاهچراغ(ع) بر دستان مردم شیراز؛

شهدایی که جان دادند تا حرمتِ حریمِ حَرم باقی بماند

امروز و تا دقایقی دیگر مردم غیرتمند شیراز و استان فارس میزبان دو لاله به خون کشیده شده حریم حرمی هستند که لرزه بر اندام دشمنان دین و اسلام انداخته و مردان مرد این دیار برای حفظ آن سر و جان می‌دهند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، امروز و باز هم مردم شیراز میزبان مردان مردی هستند که جان دادند تا حرمتِ حریمِ حَرم باقی بماند.

قلم را یارای نوشتن از دردی نیست که امروز بر سینه مردمان شیراز و فارس سنگینی می‌کند.

نوشتن از هنگامه خون و قنوت؛ لحظاتی که قرار است دستها بر فراز آسمان بلند شوند و با تزرع و زاری به عرش گره بخورند برای عبودت و بندگی؛ دقایقی که عاشقان حریمِ یار با عشق وضو می‌سازند برای شتافتن به درگاه معبود؛ که ناگاه و باز هم صدایی مهیب در حیاط حرم می‌پیچد و عشاق وضوی خون میگیرند و...

و باز هم دردانه‌های دیگری پر می‌کشند به سمت معبود؛ بله امروز برای دومین بار مردمان سومین حرم اهل‌بیت(ع) میزبان لاله‌های خونینی هستند که یکی از نسل جنگ‌های سخت و  هشت سال دفاع مقدس است و دیگری از نسل جنگ‌های نرم، یکی در نوجوانی یار و یاور امام امت و مدافع وطن بود و دیگری عاشق ولایت و رهبر و مدافع حرم؛ اما هر دو شیفته و آرزومند شهادت.

شهدایی که جان دادند تا حرمتِ حریمِ حَرم باقی بماند

آری این روزها دیگر شهدای این شهر مدافعان حریمی هستند که در دل شهر و دیار خودمان مورد تعرض و تعدی قرار می‌گیرد؛ مدافع زائران حرم احمدابن موسی حضرت شاهچراغ(ع)که در کمتر از یک سال دومرتبه توسط از خدا بی‌خبران داعشی مورد حمله تروریستی قرار گرفته است.

امروز ۲۵ مردادماه و تا دقایقی دیگر مردم همیشه همراه، همدل و داغ‌دیده شهر شیراز و استان فارس میزبان دو لاله پرپر شده حادثه تروریستی شاهچراغ هستند؛ واقعه‌ای دردناک که هر چند فرزندانی را داغدارِ پدر و پدری را داغدارِ پسر نمود، اما به جهانیان ثابت کرد که ایران و ایرانی از هر نسل و در هر شرایطی که باشد اجازه نخواهد داد دشمن قسم خورده سرزمینش، ذره‌ای به مقدسات و اعتقادات مردمانش خدشه‌ای وارد کند.

تا دقایقی دیگر پیکر پاک شهید مدافع حرم و امنیت، «محمد جهانگیری» که فقط ۲۶ بهار از عمرش می‌گذشت و پیکر شهید و پیرغلام جبهه و جنگ و خادم حرم، «غلام‌عباس عباسی» بر دستان مردم پر شور و شعور شیراز تشییع و تا آرامگاه‌ ابدی و جوار معبود آرام خواهند گرفت.

شهدایی که جان دادند تا حرمتِ حریمِ حَرم باقی بماند

به گزارش شیرازه، چهارم آبان ماه سال گذشته نیز گروهک تکفیری داعش با طراحی حمله تروریستی دیگری توسط یک تبعه بیگانه وارد حرم شده و زائران بی‌گناه را به گلوله بست و ۱۳ تن از هم‌‌وطنان‌مان را به شهادت رساند و مردم فارس و ایران را داغدار نمود.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان