کد خبر: ۱۶۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

نشان فداکاری ارتش به خادم شاهچراغ(ع) اهداء شد

نشان فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط امیر دریادار سیاری به فرزاد بادپا خادم فداکار حرم شاهچراغ(ع) اهداء شد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلیخبری«شیرازه»، فرزاد بادپا، خادم حرم شاهچراغ (ع)، به دعوت ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد فرماندهی کل ارتش حضور یافت و پس از دیدار با امیر دریادار سیاری، نشان فداکاری ارتش را دریافت کرد. 

در این دیدار، امیر دریادار سیاری اقدام فرزاد بادپا را به عنوان یک کار شایسته و بزرگ دانست و نیاز به فرهنگ‌سازی و توجه به این حرکت ایثارگرانه و فداکارانه در سطح جامعه را بیان کرد.

امیر دریادار سیاری به خادم فداکار حرم شاهچراغ (ع) گفت: با این اقدام مهم، شما آبروی ایران و ایرانیان را حفظ کردید و نشان دادید که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مقابل غیرت، ایمان و تعهد جوانان فداکار ایرانی شکست خواهند خورد.

وی افزود: هرکسی مانند فرزاد بادپا در مقابل تروریست‌ها قد علم کند و با آنها مقابله کند، تداعی‌گر از خودگذشتگی و ایثار جوانانی است که در دوران دفاع مقدس با دشمنان مسلح مقابله کردند و جان خود را در راه دین، ناموس و وطنشان فدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز اظهار کرد: بادپا در واقع یک قهرمان ملی است و اگر او در مقابل تروریست مسلح ایستادگی نمی‌کرد، فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر به وقوع می‌پیوست.

وی با اشاره به اظهارات این قهرمان ملی، درباره آموزش تکاوری در دوران سربازی، گفت: این خادم فداکار و سرباز تکاور ارتشی، تجربه‌های مهمی در دوران خدمت سربازی داشته و توانست با دست خالی به مقابله با یک تروریست مسلح بپردازد.

فرزاد بادپا خادم فداکار حرم شاهچراغ (ع) افزود: در سال ۱۳۸۸در مرکز آموزش پیاده ارتش در شیراز سرباز بودم و آموزش تکاوری را دریافت کردم. من افتخار دارم که لباس مقدس سربازی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تن داشته‌ام و آموزش‌های مهمی را از دوران خدمت سربازی به همراهم دارم.

فرزاد بادپا تنها آرزوی خود را دیدار با رمقام معظم رهبری و ابراز احترام و تشکر از ایشان داشت و گفت: در آن زمان، خدمت سربازی را به ایثار و فداکاری ارجاع می‌دهم و آن را یک اقدام مهم در راه تعهد به دین، نظام و وطن می‌دانم.

در پایان این دیدار، بادپا نشان فداکاری ارتش را از امیر دریادار سیاری دریافت کرد و تشکر خود را از حمایت و تقدیر ارتش از این اقدام ایثارگرانه بیان کرد.

بنابراین، فرزاد بادپا به عنوان خادم فداکار حرم شاهچراغ (ع) توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر شد و نشان فداکاری ارتش را دریافت کرد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان