کد خبر: ۱۶۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
امام جمعه قیروکارزین:

مسجد بایدمحور فعالیت فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد

امام جمعه قیروکارزین همایش روز جهانی مسجد گفت: مسجد باید محور همه کارهای فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد در این راستا رهبر معظم انقلاب همه را به این نکته مورد توجه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام صداقت امام جمعه قیروکارزین همایش روز جهانی مسجد در این شهرستان اظهار داشت: مسجد باید در محور همه کارهای فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد در این راستا رهبر معظم انقلاب همه ماها را به این نکته مورد توجه قرار داده است.

حجت الاسلام صداقت گفت: مسجد باید از اینکه فقط نمازخانه باشد بیرون بیاید بلکه بزرگان هر محله باید در مسجد جمع شوند و برای حل تمام مشکلات محله خود در مسجد برنامه ریزی کنند.

وی افزود: در این روز که بنام روز جهانی مسجد است در این مکان جمع شده ایم تا در برابر جنگ ترکیبی و خانمان سوزی که دشمن خانواده، عفت، دین، عزت و ارزش های ما را نشانه گرفته و تضعیف می کند برای مقابله با آن همفکری کنیم.

صداقت با بیان اینکه جنگ فرهنگی دشمن زیانبارتر از جنگ نظامی است گفت: امروز دشمن با تمام وجودش در حال گرفتن جوان‌هایمان و جدا کردن خانواده‌ها از یکدیگر است.

خطیب  جمعه قیروکارزین با اشاره به بیان شهید مصطفی صدر زاده مبنی بر اینکه در کار فر هنگی اولین مشکل خودمان هستیم و با اولین کسی که باید مبارزه کنی خودت هستی افزود: یکی از مشکلات و آسیب‌هایی که به مسجد ضرر می‌زند هوای نفس است. اگر هدف ما امام حسین (ع) و قرآن است باید اختلاف ها و هوای نفس ها کنار بگذاریم.اختلاف سلیقه و تاکتیک اشکالی ندارد اما به شرط اینکه به اختلاف و دودستگی منجر نشود.

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان