کد خبر: ۱۶۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآن بسیج در منطقه شمال غرب شیراز

سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج توسط تعلیم و تربیت سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز با حضور ۲۰۰ نفر از بسیجیان سه حوزه مقاومت بسیج خواهران در ۲۰ رشته برگزار شد .
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: مسابقات مرحله‌ای در سطح حوزه و پایگاه بسیج در قالب فرزندان قرآن دوست نوجوان که در سنین کمتر از ۶ سال و سنین جوان‌سال بالای ۶ سال به‌صورت فردی و گروهی به رقابت می‌پردازند. 

احمدی جابری تصریح کرد: خواهران در ۲۰ رشته حفظ، ترتیل‌خوانی برخی سوره‌ها، صحیح خوانی قرآن، ترتیل و غیره برگزار می‌گردد که برترین‌ها به مرحله‌ای ناحیه‌ای که در مهرماه برگزار می‌گردد راه پیدا می‌کنند. 

برگزاری مسابقات قرآن بسیج در منطقه شمال غرب شیراز

وی ادامه داد: در روزهای که استکبار جهانی و شیاطین به قرآن نورانی جسارت می‌نمایند آشنایی نسل نوجوان با مفاهیم و حفظ قرآن کریم از اهداف برگزاری مسابقات است. 

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: توسط تعلیم‌وتربیت بسیج اقدامات خوبی در زمینه آشنایی با قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در سطح پایگاه‌های بسیج دنبال می‌گردد تا با این مفاهیم نورانی انس پیدا کنند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان