کد خبر: ۱۶۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۲
رئیس شورای شهر شیراز:

اتاق صاحب‌نظران، در شورای شهر شیراز ایجاد می‌شود

رئیس شورای شهر شیراز گفت: با رویکرد استفاده از دیدگاه‌ها، پیشنهادها، راهکارها و راهبردهای صاحبان اندیشه و نخبگان در زمینه مدیریت شهری، اتاق صاحب‌نظران در این شورا ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،ابراهیم حسینی رئیس شورای شهر شیراز در نشست هم‌اندیشی شورای شهر و رسانه‌های فارس بیان کرد: از نقد و انتقادات ناراحت نمی‌شویم و اعتقاد داریم رسانه مهم‌ترین رکن در تربیت انسان است.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات ماهانه با اصحاب رسانه مرتبط با حوزه شهری را در دستور کار داریم، افزود: این جلسات باید به سمت هم‌فکری و ایجاد فضای تعاملی برای به‌کارگرفتن همه افکار و سلیقه‌ها باشد.

رئیس شورای شهر شیراز با تأکید بر اینکه باید سدها و موانع ارتباطی را شکسته و از تعارفات کم کنیم، تصریح کرد: ما می‌خواهیم کار کنیم و در این فضا از رسانه‌ها انتظار داریم ما را محکم و منصفانه نقد کنند و کوتاه نیایند.

حسینی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در روند نقد کارشناسانه، رعایت حال جامعه را داشته باشند و از ایجاد فضای التهاب در جامعه پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: از نظرات کارشناسی نباید کوتاه بیاییم و معتقدیم نقدکردن با نق‌زدن بسیار تفاوت دارد.

رئیس شورای شهر شیراز همچنین از راه‌اندازی اتاق صاحب‌نظران با رویکرد استفاده دیدگاه‌ها، پیشنهادها، راهکارها و راهبردهای صاحبان اندیشه و نخبگان در راستای مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش شیرازه، این نشست بعد از وارد شدن نقدهایی به عملکرد شورا در تغییر نام یکی از خیابان‌ها و همچنین اقدام شهرداری در قطع یک درخت قدیمی مقابل بازاروکیل شیراز، برگزار شد.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان