کد خبر: ۱۶۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲

مهار آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه در شیراز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت :آتش‌سوزی با سرعت عمل آتش‌نشانان قبل از سرایت به نقاط مختلف اطفا شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، هادی عیدی پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با اعلام وقوع آتش‌سوزی در ساختمان ۵ طبقه در بلوار رحمت، به سامانه ۱۲۵، بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاهای ۶ و ۱۷ به همراه ۴ دستگاه خودرو اطفایی سنگین و نیمه‌سنگین به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش‌سوزی با سرعت عمل آتش‌نشانان قبل از سرایت به نقاط مختلف اطفا شد.

عیدی پور تصریح کرد: در این حادثه حریق اجاق‌گاز در تراس طبقه سوم موجب آتش‌گرفتن درِ تراس و سرایت به سالن واحد مسکونی شده بود که آتش‌نشانان با حضور به‌موقع و با استفاده از تجهیزات آبرسانی موفق شدند در لحظات ابتدایی شعله‌های آتش را پیش از سرایت به اطراف کنترل و مهار کنند.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه باتوجه‌به انتشار و تراکم دود در طبقات فوقانی، عملیات تهویه دود، جستجو و نجات هم‌زمان توسط آتش‌نشانان انجام شد، و ۲۰ نفر از ساکنان از ساختمان خارج و به محل امن انتقال داده شدند و نسبت به ایمن‌سازی کامل محل وقوع حادثه اقدام شد.
عیدی پور تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر از ساکنان دچار دودزدگی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان