کد خبر: ۱۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۲
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس:

لونا پارک پس از ۴ سال تعطیلی بازگشایی می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های فارس از بازگشایی مجدد یک شهربازی پس از چهار سال تعطیلی، طی روزهای آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، به نقل از سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها و دهیاری‌های فارس سیدعلی سیدنصیری مدیرعامل این سازمان از بازگشایی مجدد لونا پارک شیراز پس از ۴ سال تعطیلی خبر داد و گفت: این شهربازی مستقر در ارتفاعات شمال شهر شیراز و در کنار دروازه قرآن، به دلایلی از چهار سال قبل، تعطیل شد و اکنون با تلاش دستگاه‌های مسئول، در آستانه بازگشایی قرار دارد.

وی ادامه داد: این شهربازی برای شهروندان شیرازی و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده‌اند؛ خاطرات نوستالژیکی دارد و به عنوان یک مکان مفرح برای کودکان و خانواده‌ها، محسوب می‌شده است.

لونا پارک پس از ۴ سال تعطیلی بازگشایی می‌شود
سیدنصیری این پارک قدیمی و بزرگ در شیراز را واجد ویژگی‌های ممتازی دانست و با یادآوری اینکه محور این مرکز تفریحی خانواده است، گفت: این شهربازی مهرماه امسال بازگشایی می‌شود و در اختیار خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش شیرازه، در سال‌های گذشته، دو شهربازی این شهر، یکی پس از دیگری تعطیل و شهروندان شیرازی و مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، از مزیت وجود یک مرکز تفریحی و گردشگری مناسب خانواده محروم شدند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان