کد خبر: ۱۶۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۲ مهر ۱۴۰۲

یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین برگزار شد

یادواره باشکوه شهدای شهرستان قیروکارزین با اجتماع چند هزارنفری در شهرک علی‌آباد این شهرستان با حضور سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین در شهرک علی‌آباد با بیان اینکه دشمن در حوزه جنگ سخت علی‌رغم هشت سال فشار با پشتوانه همه دنیا به بن‌بست رسید اظهار داشت: دشمن هم‌زمان با دفاع مقدس و جنگ سخت وارد جنگ نیمه‌سخت شد جغرافیای جنگ تغییر کرد. در جنگ سخت یک خاکریزی بین ما و دشمن جدایی ایجاد می‌کرد و تکلیف رزمندگان اسلام مشخص بود؛ اما در جنگ نیمه‌سخت جغرافیای جنگ به درون شهرها آمد و توسط منافقین ۱۷ هزار و ۵۰۰ شهید مورد هدف واقع شدند. دشمن در این مرحله هم نتیجه نگرفت جنگ‌های نیابتی خودش را آغاز کرد و در ده سال اخیر در صحنه‌های عراق، سوریه، یمن، افغانستان، در بخش‌هایی از ممالک اسلامی بدون اینکه مسئولیت جنگ را مستقیم به عهده بگیرد با هم درگیر شدیم.
یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین برگزار شد

سردار مجید خادمی با بیان اینکه در جنگ سخت و نیمه‌سخت رزمندگان اسلام اخلاص را مبنای اصلی حرکت خودشان قرار دادند و ازاین‌جهت همیشه نصرت الهی را شاهد بودیم عنوان کرد: اگر چه بعضاً ما آسیب‌هایی را دیدیم؛ اما همان گونه که شهید سلیمانی فرمودند در دل تهدیدها فرصت‌های بسیار قابل‌توجهی است که در خود فرصت‌ها دیده نمی‌شود. ما در ایام جنگ نیمه‌سخت پایه‌های ارتش جهان اسلام را ایجاد کردیم. این جزء آرزوهای امام (ره) بود که فرمودند امت اسلامی ارتش ده‌ها میلیونی جهان اسلام را تشکیل دهند و از یوغ استعمار و استثمار بیرون بیایند. شهید سلیمانی عزیز در سطح منطقه کار بزرگی را انجام داد و ما امروز در منطقه از ستون‌های مستحکم ارتش جهان اسلام در ممالک اسلامی برخوردار هستیم.
یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین برگزار شد

وی با بیان اینکه دل همه ممالک اسلامی با ماست و نگاه آن‌ها متوجه انقلاب اسلامی است و فرزندان شما و شهدای شما اثرات خودشان را در سطح منطقه گذاشتند اظهار داشت: دشمن از توان آن‌ها به وحشت می‌افتد و به همین دلیل است که اگر با تمام امکاناتش نتوانند شهید داوود جعفری را بزنند بایستی بزدلانه بیاید سر راهش در جاده‌ها بعد از مدت‌ها کار اطلاعاتی ببیند با یک بمب کنار جاده‌ای بگذارد و آن شهید بزرگوار را به شهادت برساند. 

سردار خادمی تشریح کرد: دشمن به طور کامل در این دو مدل جنگیدن یعنی جنگ سخت و جنگ نیمه‌سخت به بن‌بست رسیده است. تنها راه کاری که به‌ویژه از دو سال گذشته آغاز کرده است ببیند می‌تواند در حوزه جنگ نرم و به تعبیر خودشان جنگ شناختی و جنگ فرهنگی با ورها و اعتقادات ما را متزلزل کند. 

وی ادامه داد: در واقع صحنهٔ جنگ گوشی‌های هوشمند شده است. مهمات جنگ پیام‌های زهرا آگین و محصولات فرهنگی که روی باورهای بچه‌های ما اثرات خودش را می‌گذارد. به این دلیل دشمن در این جنگ پنج هدف را دنبال کرد. ایمان، امید، اعتماد، آگاهی و اراده و لذا در جنگ سخت جسم بچه‌های ما مورد اصابت واقع می‌شد در جنگ نرم روح، دل و توان فکری بچه‌های ما مورد هدف قرار گرفته است.
یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین برگزار شد

فرمانده سپاه قیروکارزین در ابتدای این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به خیرمقدم گویی پرداخت و از حضور مسئولان و مردم ولایت‌مدار قیر و کار زین در یادواره شهدای شهرستان قدردانی کرد.

در این مراسم کربلایی محمدحسن محبی نماهنگی حماسی اجرا کرد و سپس در مدح شهدا مدیحه‌سرایی کرد. همچنین در پایان مراسم آرمان سلیمی مداح اهل‌بیت (ع) در مدح اهل‌بیت (ع) به مداحی پرداخت.

یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین با حضور سردار سرافراز اسلام مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امام‌جمعه شهرستان قیر و کار زین، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، جانشین تیپ ۳۳ نیروی مخصوص المهدی (عج)، فرمانده نیروی انتظامی و دادستان شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اجتماع چند هزارنفری مردم ولایت‌مدار شهرستان قیر و کار زین در شهرک علی‌آباد این شهرستان برگزار شد.
یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین برگزار شد


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان