کد خبر: ۱۶۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲

برنامه‌های هفته وقف در فارس اعلام شد

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس با بیان اینکه در سال جاری هفته وقف از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه جاری اعلام شده است، به تشریح برنامه‌های این هفته در استان پرداخت.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رحیم صفری‌گرایی، امروز ۱۰ مهرماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: در سال جاری طبق دستور رئیس جمهور هفته وقف از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه جاری در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این ایام برنامه‌های متنوعی در سطح استان فارس برگزار خواهد شد، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و افزود: همزمان با آغاز هفته وقف دیدار مدیرکل و معاونان اوقاف فارس با آیت‌الله دژکام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.

صفری گرایی، برپایی نمایشگاه گزارش عملکرد اوقاف در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: این نمایشگاه  از امروز تا ۱۶ مهرماه پذیرای علاقه‌مندان است.

معاون اوقاف فارس با بیان اینکه در نمایشگاه مذکور خدمات پزشکی و بینایی سنجی به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود، از اعزام و خدمات ۷ پزشک متخصص در قالب اردوی جهادی به حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت هفته وحدت امشب و فردا شب همزمان با سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و میلاد امام صادق (ع) جشن‌هایی در کلیه بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

صفری گرایی با بیان اینکه علاوه بر این‌ها در هفته وقف امسال همایشی به‌منظور تجلیل از فعالان وقف برگزار خواهد شد، گفت: همچنین طی این ایام کارگاه تولیدی لباس بیمارستانی در حرم امامزاده حسن(ع) شهرستان فسا با اشتغال‌زایی برای ۱۵ نفر افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان