کد خبر: ۱۶۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲
اعضای جامعه کشاورزی استان فارس در بیانیه‌ای خواستار شدند:

ورود جدی جامعه جهانی و توقف نسل‌کشی اسرائیل

اعضای جامعه کشاورزی استان فارس، خواستار ورود جدی جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری به این نسل‌کشی بزرگ و توقف این جنایت جنگی شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتاعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»،سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس در بیانیه‌ای حادثه شرارت‌بار بمباران بیمارستان «المعمدانی» غزه را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» ﴿آل عمران-۱۶۹﴾

«(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.»

خداوند قادر متعال را برای فتح و نصرتی که نصیب رزمندگان غیور مقاومت در فلسطین و در عملیات طوفان الاقصی نمود، شاکر و سپاسگذاریم.

وضعیت این روزهای مردم غزه در مواجهه با اشغالگران صهیونیست و تحمل محاصره، قطع آب و برق، ممنوعیت ورود غذا و دارو، بمباران، آوارگی و شهادت زنان و کودکان بسیار نگران‌کننده و یادآور روایت‌های مظلومیت‌های خاندان پیامبر (ص) در دشت کربلا است.

بار دیگر و همچون بارها و بارهای متعدد گذشته به جهانیان ثابت شد، آنانی که با نسل‌کشی آمده‌اند کشورگشایی کنند، خود محور اصلی شرارت و ظلم در جهان هستند؛ آری حادثه دردناک و غم‌انگیز بیمارستان «المعمدانی» خود مُهری محکم بر پیشانی دروغگوی صهیونیست‌هاست.

 آنانی که با مظلوم‌نمایی آمده‌اند و با زورگویی، کشور عظیمی را به اشغال خود در آوردند حال پس از گذشت چندین دهه به دنبال انقراض و نسل‌کشی انسان‌های آزاده آن جغرافیایند؛ ماجرای بیمارستان «المعمدانی» آن‌قدر وحشتناک و رذالت بخش است که برخی از حامیان آن رژیم پست هم از آن نتوانستند دفاعی بکنند؛ هرچند سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای اروپایی با سکوتشان و یا بیانیه‌های کم‌اثرشان مُهر تأییدی بر این رژیم جعلی زده‌اند.

لذا ما اعضای جامعه کشاورزی استان فارس به پیروی از رهبر کبیر و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و همدل و هم‌زبان با مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی و امت‌های حق‌جو در سراسر جهان، ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین این حادثه شرارت‌بار را محکوم کرده و از باری‌تعالی نصرت قریب و توفیق و مجدِ عزتمند را برای ملت مظلوم فلسطین مسئلت می‌نماییم و خواستار ورود جدی جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری به این نسل‌کشی بزرگ و توقف این جنایت جنگی هستیم.

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

 روابط‌عمومی سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس
نظرات بینندگان