کد خبر: ۱۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۲
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

اخذ دستور وزیر بهداشت جهت تأمین تجهیزات ۳ بیمارستان

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تأمین نیاز ۳ بیمارستان شیراز دستورات لازم را از وزیر بهداشت اخذ کردیم و امیدوارم دراسرع‌وقت این تجهیزات به بیمارستان‌های موردنظر اختصاص داده شوند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با وزیر بهداشت پیرامون مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه مباحث موردنظر مطرح شد و مقرر شد اقدامات لازم دراین‌رابطه انجام شود.

وی افزود: پیرو بازدیدهایی که از بیمارستان‌ها داشتیم، کمبودها و کاستی‌های آنها احصا شد که این کاستی‌ها ضمن نامه‌نگاری به‌صورت حضوری به اطلاع وزیر نیز رسید.

اخذ دستور وزیر بهداشت جهت تامین تجهیزات۳ بیمارستان

نماینده مردم شیراز و رزقان در مجلس بیان کرد: یک دستگاه سنگ‌شکن جهت بیمارستان شهید فقیهی، دو دستگاه آنژیوگرافی جهت بیمارستان‌های نمازی و قلب الزهرا (س) و دو دستگاه شتاب‌دهنده خطی جهت بیمارستان نمازی از جمله مطالبات ما از وزیر بهداشت بود که آقای وزیر دستور لازم را در این جهت صادر کرد.

عزیزی عنوان کرد: بنده با تمام توان پیگیر رفع کاستی‌های درمانی و بهداشتی هستم و امیدوارم با هم‌افزایی مدیران ذی‌ربط این نیازها را به حداقل ممکن برسانیم.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان