کد خبر: ۱۶۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۴ آبان ۱۴۰۲
رئیس ستاد انتخابات فارس:

یک هزار و ۴۹۵ نفر در فارس در انتخابات مجلس ثبت‌‌نام کردند

رئیس ستاد انتخابات فارس، گفت: یک هزار و ۴۹۵ نفر از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت‌نام خود را نهایی کردند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، اسماعیل قزل سفلی، رئیس ستاد انتخابات فارس روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز از ثبت‌نام یک هزار و ۴۹۵ نفر از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فارس خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۱۶ نفر از آقایان و ۱۷۹ نفر از بانوان هستند.

وی ادامه داد: بیشترین رده سنی داوطلبان مربوط به رده سنی ۳۰ تا ۴۵ سال است که بیانگر جوان بودن ثبت‌نام‌کنندگان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس اظهار کرد: ۲۳۹ نفر از داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند دارای مدرک دکترا، یک هزار و ۱۶۴ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۶۸ نفر دارای مدرک کارشناسی و ۲۴ نفر حوزوی هستند.

وی افزود: ۳۴۴ نفر از داوطلبان دارای سابقه ایثارگری و ۵۸ نفر نیز دارای سابقه نمایندگی هستند.

قزل سفلی افزود: حوزه انتخابیه شیراز و زرقان به ترتیب با ۵۳۱ داوطلب و ۴۱ داوطلب بیشترین و کمترین داوطلبان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات فارس در ادامه اظهار کرد: استقبال داوطلبان نمایندگی مجلس و ثبت‌نام آنها در این دوره بیانگر عزم جدی تمام وفاداران به نظام در گروه‌های مختلف برای یک حماسه آفرینی ماندگار دیگر در استان فارس است.

وی اظهار کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان و تنوع اقشار ثبت‌نام کننده در این دوره نسبت به سایر ادوار رشد بسیار خوبی داشته که این نشان از بصیرت بالای ملت ما در صحنه‌های حساس برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خارجی و جریان نفاق داخلی با وحدت روز افزون برای تقویت ایران اسلامی مقتدر است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان