کد خبر: ۱۶۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در گفتگو با شیرازه :

ملت ایران به سمت جلو حرکت می‌کند تا به قله نزدیک شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: ما همه امروز جمع شده‌ایم تا بگوییم ملت مسلمان ایران تحت هیچ شرایطی عقب نمی‌نشینیم و همان‌گونه که تاکنون و در این ۴۵ سال گذشته قدمی عقب نگذاشته‌ایم اکنون نیز همواره در صحنه حضور داریم و به سمت جلو نیز حرکت کرده‌ایم تا به قله نزدیک‌تر شویم.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس امروز ۱۳ آبان‌ماه در حاشیه راهپیمایی که به همین مناسبت در شهر شیراز برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شیرازه عنوان کرد: امروز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تقابل نظام جمهوری اسلامی با استکبارگران جهان است.

وی افزود: روز دانش‌آموز به یاد دانش‌آموزانی نام‌گذاری شده که در سال ۵۷ به دست عمال رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسیدند. این روزها هم شاهد جنایات فجیع و کشتار بی‌حدوحصر رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمایت دولت‌های غربی و جنایت‌کار فرانسه، انگلیس و آمریکای جهان‌خوار هستیم. 

ملک مکان ادامه داد: این روز یکی از روزهای تاریخی است که در کشور ما ثبت و ضبط شده و هر سال به همین مناسبت برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود خوشبختانه هر سال هم نسبت به گذشته به عزت اسلام، مسلمین و انقلاب اسلامی افزوده و به ذلت و خواری دشمنان اضافه شده است.

وی با اشاره به سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله که گفته بود «اسرائیل آن‌قدر ضعیف است که در همان روز اول طوفان الاقصی درخواست کمک از آمریکا کرد» گفت: و این یعنی اسرائیل در مقابل یک گروه کوچک در فلسطین توان مقابله نداشت که این نشانه ضعف و زنبوری رژیم غاصب صهیونیستی است.

 ملک مکان با بیان اینکه این امر از طرفی نشانه قدرت، اقتدار، نفوذ و حاکمیت اسلام است نفوذی که مسلمانان در دنیا پیدا کرده‌اند باعث شده که دشمن از این اتفاق در هراس باشد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در دادامه اظهار کرد: ما مردم استان فارس و شهر شیراز امروز هم گرد هم جمع شده و در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان آمده‌ایم تا هم حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کنیم و هم جنایات رژیم کودک‌کش را محکوم کنیم.

وی در پایان گفت: ما همه امروز جمع شده‌ایم تا بگوییم ملت مسلمان ایران تحت هیچ شرایطی عقب نمی‌نشینیم و همان گونه که تاکنون و در این ۴۵ سال گذشته قدمی عقب نگذاشته‌ایم اکنون نیز همواره در صحنه حضور داریم و به سمت جلو نیز حرکت کرده‌ایم تا به قله نزدیک‌تر شویم.

انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان