کد خبر: ۱۶۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

خروش استکبار ستیزی مردم قیروکارزین در یوم الله ۱۳ آبان

به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز مراسم بزرگداشت این روز با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف شهرستان قیروکارزین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی  و روز دانش‌آموز در مرکز شهرستان شهر قیر، با حضور دانش‌آموزان، اقشار مختلف مرم ، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان از میدان امام خمینی(ره) این شهر شروع و به سمت میدان شهدا و بالعکس برگزار شد و راهپیمایی کنندگان در میدان امام خمینی(ره) اجتماع کردند.

:o:️مردم شهرستان قیروکارزین در مسیر راهپیمایی با سر دادن شعار مرگ بر استکبار ، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی سیزده آبان، ‏انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی آمریکا ، و همپنین جنایات اسرائیل غاصب اعلام داشته و حملات وحشیانه اسرائیل به مردم بی گناه فلسطین را محکوم کردند.

:o:️ راهپیمایی سیزده آبان در این شهرستان با سخنرانی امام جمعه شهرستان، سرود همگانی و دکلمه خوانی دانش‌آموزان و قرائت قطعنامه این روز پایان یافت.

:o:️گفتنی است راهپیمایی روز سیزده آبان ماه در  شهرهای امام شهر ، مبارک آباد، کارزین،  شهر مرند بخش افزر و دهستان هنگام این شهرستان  با حضور مردم قدرشناس آن شهرها برگزار شد.

خروش استکبار ستیزی مردم قیروکارزین در یوم الله ۱۳ آبان


خروش استکبار ستیزی مردم قیروکارزین در یوم الله ۱۳ آبان
نظرات بینندگان