کد خبر: ۱۶۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۳ آبان ۱۴۰۲
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

دانش‌آموزان باید قدر موقعیت‌های خود را بدانند

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت:دانش‌آموزان باید قدر موقعیت‌های خود را بدانند و از شرایط برای پیشرفت خود در حوزه علمی و دیگر موارد استفاده کنند که زمینه تعالی جامعه را هم رقم بزنند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری ««شیرازه»، جعفر قادری نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان امسال در گفتگو با خبرنگار این رسانه افزود: دانش‌آموزان غزه به‌خاطر حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی نمی‌توانند به مدرسه بروند و این باعث تأسف است که فضای رعب و وحشتی در فلسطین توسط این رژیم جعلی ایجاد شده است که نمی‌توانند از کمترین امکانات هم استفاده کنند که البته قطعاً خدا با صابران است و مردم فلسطین به‌واسطه این صبر و مجاهدتی که داشته‌اند به پیروزی خواهند رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم امکانات در غزه گفت: دانش‌آموزان غزه نیاز به امکانات آموزشی دارند که متأسفانه اکثر زیر ساخت‌های غزه تخریب شده است .

وی در ادامه افزود: دانش‌آموزان باید قدر موقعیت‌های خود را بدانند و از شرایط برای پیشرفت خود در حوزه علمی و دیگر موارد استفاده کنند که زمینه تعالی جامعه را هم رقم بزنند.

قادری گفت: این فضایی که در کشور برای علم و دانش فراهم شده است کمک کنند که از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده شود و دینشان را به جامعه ادا کنند و تلاششان بر این باشد که دسترسی بر آخرین یافته‌های علمی باشد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افتخار ما در جمهوری اسلامی این است که اگر امروز اگر صلاح و تجهیزات ندادیم اما کاری کردیم که کشورهای مقاومت به‌راحتی از پیشرفت‌های کشور ایران بهرمند شوند و با استکبار به مقابله بپردازند.

وی گفت: امروزه اگر با افتخار در کنار عراق ایستادیم به‌خاطر همین موفقیت‌هایی است که از دانشمندان و نیروهای متخصص جمهوری اسلامی ایران کسب کردند.

قادری در پایان با اشاره به حمایت از دانش‌آموزان توسط دانش‌بنیان‌ها افزود: بنابراین باید دانش‌آموزان باانگیزه شناسایی شوند و مورد حمایت قرار بگیرند؛ بلکه زمینه رشد علمی آنها فراهم شود.

انتهای پیام/224224  

نظرات بینندگان