کد خبر: ۱۶۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲
توسط سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز انجام شد؛

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزانی به مناطق عملیاتی

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: راهیان نور حرکتی ارزشمند در راستای جنگ ترکیبی دشمنان است .
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز صبح امروز شانزدهم آبان ماه در حاشیه آئین نخستین اعزام راهیان نور دانش‌آموزان شهر شیراز در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزان شهر شیراز دختر مدارس اول و دوم متوسطه ناحیه ۲ با محوریت بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) و اردویی سپاه فجر و آموزش‌وپرورش ناحیه اعزام شدند.

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزانی به مناطق عملیاتی

احمدی جابری ادامه داد: این کاروان با شرکت ۳۵۰ نفر از دانش‌آموزان و عوامل اجرایی خادمان و راویان در قالب ۷ دستگاه اتوبوس از یادمان‌های مختلف فکه، طلاییه، شلمچه، هویزه و معراج شهدا از روایتگری راویان در خصوص سیره شهدا و اثرات معنوی یادمان‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: این حرکت ارزشمند فرهنگی در راستای اقدامات نظام جمهوری اسلامی برای استفاده دانش‌آموزان در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان برای بهره‌مندی از سیره و آرمان شهدا است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله (ص) شیراز گفت: تدابیر خوبی برای این سفر فرهنگی دانش‌آموزان پیش‌بینی‌شده است که امنیت سفر از محوری‌ترین مسائلی است که در این اعزام چهارروزه مدنظر است.


اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزانی به مناطق عملیاتی

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان