کد خبر: ۱۶۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:

جامعه ایثارگری نیازمند تکریم و کمک مدیران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: تصور بخشی از جامعه این است که جامعه ایثارگر و خانواده شهدای ما مطالبه اصلی‌شان مسائل معیشتی مثل مسکن و اشتغال است؛ اما باید اذعان کرد که این قشر فداکار در درجه اول نسبت به برخی ذهنیت‌های غلط که در جامعه وجود دارد گلایه‌مند هستند .
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در نشست هم‌اندیشی مدیرکل و معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با مدیران رسانه خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های گوناگونی که در عرصه هنر، فرهنگ و رسانه وجود دارد برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد و در این راه اصحاب رسانه باید از بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه جامعه ایثارگر ما در درجه اول نیازمند تکریم و احترام است گفت: تصور بخشی از جامعه این است که جامعه ایثارگر و خانواده شهدای ما مطالبه اصلی‌شان مسائل معیشتی مثل مسکن و اشتغال است؛ اما باید اذعان کرد که این قشر فداکار در درجه اول نسبت به برخی ذهنیت‌های غلط که در جامعه وجود دارد گلایه‌مند هستند و سپس مطالبه بحق تأمین نیازهای اساسی خود را دارند.

بیانی افزود: البته در کشور ما نگاه مسئولانه و توأم با احترامی به جامعه ایثارگری وجود دارد؛ اما خطاب به عده‌ای که معتقدند خدمات بیشتری به جامعه ایثارگری می‌شود باید گفت در تمام دنیا بیشترین و مستمرترین خدمات را به کهنه سربازانشان می‌دهند؛ اما ایثارگران ما باوجوداینکه در دفاع از کشور و حفظ آرامش ما صدمه دیده‌اند به سبب دریافت همین حداقل خدمات مورد قضاوت ناصحیح برخی قرار می‌گیرند که این ذهنیت باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از وعده‌های داده شده در خصوص تکمیل بیمارستان‌های ویژه جانبازان به‌خصوص بیمارستان اعصاب و روان جنت و بیمارستان سلمان عملی نشده؛ از سازمان همیاری شهرداری تشکر کرد و افزود: از میان ۴۲ هزار جانباز استان فارس ۱۰ درصد آنها جانباز اعصاب و روان هستند که تحت شدیدترین مشکلات به سر می‌برند و تجهیز و تکمیل بخش‌های بیمارستان اعصاب و روان جنت شیراز و بیمارستان سلمان کمترین خواسته ما از مسئولین است.

جامعه ایثارگری نیازمند تکریم و کمک مدیران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه قبور مطهر شهدا نیازمند ساماندهی است افزود: مزار شهدا به فرموده امامین انقلاب امامزادگان عشق است و باید در بهسازی آنها کوشید.
بیانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالت اصلی آحاد مردم به‌خصوص اصحاب رسانه دانست و گفت: شما باید برخی تصورات نادرست و شبهات را زبان منطق و با اقناع و تبیین خوب اصلاح کنید و این شامل اقناع برخی از عزیزان جامعه ایثارگر نیز می‌شود.

انتهای پیام/



منبع: مهر
نظرات بینندگان