کد خبر: ۱۶۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۳۰ آبان ۱۴۰۲
یادداشت/

تفکر بسیجی الگویی مناسب برای آزادی‌خواهان

صدور انقلاب اسلامی به جهانیان که برگرفته از تفکر بسیجی است الگوی مناسبی برای آزادی‌خواهان در جهان هستی است؛ زیرا هرگاه با رسوخ این تفکر عظیم به مقابله با دشمن پرداخته شد موفق ظاهر شدیم .
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، وقتی واژه مقدس «بسیج» به میان می‌آید یادآور بسیاری از رشادت‌ها و پایمردی‌های عموم ملت جمهور اسلامی نیز می‌شود چرا که امروز جمهوری اسلامی ایران با تفکر بسیجی انقلاب عظمت و اثر خود را در عرصه‌های مختلف بین‌الملل نشان داده است .

این شجره طیبه حاصل تلاش‌های امامین انقلاب اسلامی است که با خون هزاران بسیجی جان‌برکف تبدیل به درخت تنومندی شدکه با میوه اخلاص، عدالت، قاطعیت، مقاومت، دشمن ظالم و یاور مظلوم به ثمر نشسته است. 

اگر دیروز و امروز رزمندگان در جبهه حق علیه باطل با تمام قدرت به مقابله با استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف می‌پردازند، مرهون تفکری هستند که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی آن را لشکر مخلص خدا دانست .

امروز شاهد نفوذ جمهوری اسلامی با ایدئولوژی خود بر مبنای آزادی‌خواهی در هر نقطه از کره زمین هستیم و حمایت مردم سراسر دنیا از مردم مظلوم غزه امروز نشان‌دهنده این تفکر در سطح جهان است.

صدور انقلاب اسلامی به جهانیان که برگرفته از تفکر بسیجی است الگوی مناسبی برای آزادی‌خواهان در جهان هستی است؛ زیرا هرگاه با رسوخ این تفکر عظیم به مقابله با دشمن پرداخته شد موفق ظاهر شدیم .

اکنون کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیجی برای استقلال و عزت خود در مقابل استکبار قد علم می‌کنند؛ زیرا می‌دانند هیچ بن بستی برای بسیج وجود ندارد.

در واقع بسیج پرچم‌دار ولایت‌مداری و عدالت‌محوری است که برای امنیت و سربلندی کشور با برخورداری از مقاومت در خط مقدم نبرد با دشمن قرار دارد.

قطعاً تفکر بسیجی با پشت سر گذاشتن معضلات و مشکلات داخلی و خارجی به‌عنوان یک الگو سرلوحه عموم مردم قرار گرفته است چون می‌دانند تنها راه‌حل برون از مشکلات همین تفکر ناب بسیجی است.

آری حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می‌دهد عبور موفق انقلاب اسلامی از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی در عرصه‌های مختلف مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به‌ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه امامین انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوده است.

نویسنده: محمد رئیسی، فعال رسانه

انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان