کد خبر: ۱۶۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۲ آذر ۱۴۰۲
با حضور فرمانده سپاه فجر فارس؛

رئیس سازمان فضای مجازی و بسیج اساتید فارس معارفه شدند

مراسم تکریم و معارفه روسای سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و سازمان بسیج اساتید استان امروز پنج‌شنبه دوم با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، مراسم تکریم  و معارفه روسای سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس و  سازمان بسیج اساتید استان امروز پنج‌شنبه دوم آذرماه در سالن  کوثر پادگان امام حسین(ع) با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرماندار شیراز، قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ، معاونت اجتماعی انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
رئیس سازمان فضای مجازی و بسیج اساتید فارس معارفه شدند
در این مراسم از زحمات محمد صحت رئیس سابق سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس  تقدیر و سید محسن هاشمی به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد. همچنین از زحمات آقای طالبی در بسیج اساتید قدردانی  و آقای موسوی مسئولیت جدید این سازمان را بر عهده گرفت.

سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این آئین با تبربک و گرامیداشت هفته بسیج و ضمن قدردانی از محمد صحت رئیس سابق سازمان فضای مجازی و طالبی رئیس سابق سازمان بسیج اساتید فارس، اظهار کرد: تا امروز شاهد تلاش ‌های مثمر ثمر این دو بزرگوار بوده‌ایم و اقدامات خوبی در هر دو سازمان انجام شده است.

رئیس سازمان فضای مجازی و بسیج اساتید فارس معارفه شدند
بوعلی همچنین به وضعیت کمی و کیفی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس اشاره کرد و افزود: شاهد پیشرفت همه جانبه سازمان فضای مجازی بودیم که همه مرهون زحمات رئیس سازمان بوده که به وضعیت تحولی در فضای مجازی دست یافتیم.

بهبود شبکه‌های سایبری استان، تکمیل و تجهیز ساختاری سازمان، ساماندهی نیروهای بسیجی در فضای مجازی، افزایش سواد رسانه استان، اجرای رزمایش های متعدد، توسعه و افزایش کانال‌‌های خبری و مجازی و... از جمله اقداماتی بود که سردار بوعلی به عنوان دستاوردهای فضای مجازی در مدت سه سال و اندی مسئولیت  محمد صحت به آنها اشاره کرد.
رئیس سازمان فضای مجازی و بسیج اساتید فارس معارفه شدند
فرمانده سپاه فجر فارس در پایان اظهار کرد: در اغتشاشات،  نیروهای فضای مجازی فراتر از وظایف خود فعالیت کرده و عملکرد خوبی داشتند و از این بابت مدیون این سازمان هستیم .

در پایان این مراسم احکام جداگانه‌ای به هر یک از مسئولان ذکر شده ابلاغ شد.

انتهای پیام/ ۲۲۴۲۲۴
نظرات بینندگان