کد خبر: ۱۶۱۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس:

بسیج با آغاز نهضت حضرت امام روح‌الله شکل گرفت

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: بسیج با آغاز نهضت حضرت امام روح‌الله در سال ۱۳۴۲ شکل گرفت و در ۵ آذر ۱۳۵۸ به دستور ایشان قوام پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،همایش اقتدار که به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین در شهرستان زرقان برگزار شد.

هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به بسیجیان و همه کسانی که در این کره خاکی دل در گرو ارزش‌های انسانی و اسلامی دارند، بیان کرد: بسیج با آغاز نهضت حضرت امام روح‌الله در سال ۱۳۴۲ شکل گرفت و در ۵ آذر ۱۳۵۸ به دستور ایشان قوام پیدا کرد.

وی در ادامه افزود:انقلاب اسلامی ایران با بسیج توده‌ها شکل گرفت و ناگزیر با حضور در میدان‌های دفاع از آن تداوم خواهد یافت.

رضایی گفت:جمهوری اسلامی حاصل انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی حاصل حضور حاضران متعهد به آرمان‌ها ارزش‌های انقلاب امام است.

بسیج با آغاز نهضت حضرت امام روح‌الله شکل گرفت

رئیس بسیج رسانه استان فارس افزود:فلسفه ایجاد بسیج حفاظت از دستاوردهای معنوی و مادی این انقلاب است، وظیفه بسیج جلوگیری از انحراف در مسیر انقلاب و صدور آن به دل‌ها وامت های پاک در سراسر گیتی است.

رضایی گفت: آنچه امروز از آن به‌عنوان محور مقاومت یاد می‌شود تحقق کلام آن اسطوره قرن خمینی کبیر مبنی بر توسعه انقلاب به دیگر بلاد اسلامی است که باتدبیر جانشین برحقش مقام معظم رهبری به ثمر نشسته است.

وی با بیان اینکه، غزه نماد مقاومت و شمع فروزان روزهای تاریک تاریخ جهل مدرن است
که در آتش خصم روشنی‌بخش وجدان خفته بشری شدند و سیل انسانیت را در جای، جای دنیا به راه انداختند،افزود: رمز ظهور مقاومت است و رمز استمرار انقلاب نظارت بر آن توسط ناظران و صاحبان آن یعنی مردم در مکتب بسیج است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان